روند واگذاری واحد‌های تکمیل شده نهضت ملی مسکن در استان همدان

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: اولین گام پس از ساخت و تکمیل واحد‌ها انعقاد قرارداد اجاره عرصه به نام متقاضی است.

مجید صالحی امیر به تشریح مراحل واگذاری واحد‌های تکمیل شده نهضت ملی مسکن به متقاضیان پرداخت و گفت: اولین گام پس از ساخت و تکمیل واحد‌ها انعقاد قرارداد اجاره عرصه به نام متقاضی است.

او در خصوص روند واگذاری واحد‌های تکمیل شده نهضت ملی مسکن به متقاضیان گفت: با توجه به اینکه مالکیت اراضی واحد‌های نهضت ملی مسکن در قالب حمایتی متعلق به سازمان ملی زمین و مسکن است، اولین گام برای واگذاری واحد‌های تکمیل شده پس از انتخاب واحد به متقاضیان انعقاد قرارداد ۹۹ ساله اجاره عرصه به نام متقاضی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: بر اساس دستورالعمل ابلاغی پس از انعقاد قرارداد اجاره، نسبت به معرفی متقاضی به بانک عامل برای فروش اقساطی بر اساس نقشه برداری و متراژ مشخص شده هر واحد اقدام می‌شود.

صالحی گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن براساس واریز وجه در زمان اجرای پروژه در سامانه به صورت خودکار رتبه بندی شده و در اولویت انتخاب واحد قرار می‌گیرند.

او همچنین گفت: گردش کار در سامانه نهضت ملی مسکن به این صورت است که به ازای هر یک میلیون تومان در روز یک امتیاز برای هر متقاضی در نظر گرفته و در پایان براساس امتیاز نهایی، متقاضیان رتبه بندی شده و در اولولیت انتخاب واحد مسکونی قرار می‌گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار