اجرای برنامه‌های دهه امامت و ولایت در ۲۱ بقعه متبرکه استان

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد از جرای برنامه‌های دهه امامت و ولایت در ۲۱ بقعه متبرکه این استان خبر داد.

حجت الاسلام «قاسم مومنی شاد ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، گفت: برنامه‌های پیش بینی شده دهه امامت و ولایت به همت اداره کل اوقاف استان و ادارات اجرایی شهرستان‌ها با همکاری مراکز افق در راستای برگزاری جشن «ولایت علوی اکمال دین نبوی» در آستان مقدس امامزادگان استان برگزار می‌شوند.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه این برنامه‌ها از ۲۷ خرداد ماه آغاز و تا پنجم تیر ماه جاری ادامه دارند، افزود: یکی از این برنامه‌ها دعای عرفه بود که در بقاع متبرکه دارای ظرفیت استان در روز عرفه برگزار شد.
 
وی خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم شب میلاد امام هادی علیه السلام و قرائت زیارت جامعه کبیره، ترویج زیارت غدیریه امام هادی علیه السلام و همچنین تبیین مفاهیم بسیار والای این دو زیارت نیز برگزار شد.
 
حجت الاسلام مومنی شاد بیان کرد: برگزاری مراسم باشکوه عید سعید غدیر خم با حضور چشمگیر سادات، علما و بزرگان منطقه و اقشار مختلف مردم در صبح روز عید در بقاع متبرکه استان و همچنین بزرگداشت یاد خاطره سید محرومان رئیس جمهور شهید، آیت الله رئیسی و همراهان وی از دیگر برنامه‌های دهه امامت و ولایت است.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فعال‌سازی کانال امامزادگان و حضور پررنگ در فضای مجازی و راه‌اندازی پویش‌هایی نظیر: # ولایت پذیری #من غدیریام #فقط به عشق علی #خانواده علوی و ... نیز در دستور کار هستند.
 
وی برگزاری آئین معنوی غبارروبی قبور مطهر امامزادگان با حضور مسئولین، اصناف بازار و دیگر اقشار جامعه را از دیگر برنامه‌ها دانست و گفت: برگزاری مراسم جنگ معارفی، برپایی ایستگاه‌های پذیرایی، طرح ضیافت غدیر، برپایی محافل انس با قرآن، طرح حافظان غدیر از دیگر برنامه‌های پیشنهادی برای اجرا در دهه امامت و ولایت هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.