قالیباف:

مذاکره یک روش مبارزه با دشمن است

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در زمان تحریم به جای آنکه مذاکره را روش مبارزه بدانند رفتند به صداقت آمریکایی پناه بردند.

محمدباقر قالیباف‌ در گردهمایی مردمی در قزوین با بیان اینکه خداوند متعال را شاکرم که امروز فرصتی پیش آمده تا در خدمت برادران و خواهر ولایی و انقلابی و جریان سازم در قزوین حضور پیدا کنم، ادامه داد: در طول تاریخ، قزوین و قزوینی ها علما و روحانیون بزرگی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است؛ قزوین شهدای بزرگی را در خود پرورش داده، که توفیق داشتم با برخی از آن ها در جبهه های نبرد حق علیه باطی هم سنگر باشم.

کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خاطر نشان کرد: یکی از توفیقات انقلاب اسلامی که به برکت امام شهدا و شهدا حاصل شده است همین انتخابات است که همه ی مردم در زمام امور مشارکت دارند. یکی از فرصت‌هایی که مردم در آن تصمیم‌گیری می کنند و با رای خود یکی از مهمترین مسئولیت‌ها را به شخص مورد نظر خود واگذار می‌کنند بعد از جایگاه رهبری، مسئول قوه مجریه به عنوان رئیس جمهور کشور است.

قالیباف عنوان کرد: قانون اساسی، به رئیس جمهور قدرت تصمیم گیری برای همه‌ شئونات مردم را داده است؛ با توجه به حادثه تلخ شهادت رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی، خداوند متعال بر ما اینگونه مقدر کرده تا در جمعه پیش رو شاهد برگزاری انتخابات باشیم.

وی با بیا‌ن اینکه برخی‌ها در مذاکره رفتند به صداقت آمریکایی ها پناه بردند و یک متنی را نوشتند و همه چیز را دادند و هیچ منفعت اقتصادی نگرفتند و حتی ترامپ هم از برجام خارج شد، اظهار داشت:‌ در شورای عالی امنیت ملی با مسئولیت روحانی بنا شد یک قانونی درباره برجام در مجلس پیگیری شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند قانون اقدام راهبردی یکی از قوانین راهبردی و ماندگار مجلس است که کشور را انفعال و بلاتکلیف در آورد، گفت: آقای روحانی! می گفتید اگر پروتکل الحاقی را لغو کنیم جنگ می شود؛ لغو کردیم آیا جنگ شد؟ غنی سازی را 20 کردیم آیا جنگ شد؟ غنی سازی را 60 درصد کردیم جنگ شد؟ این کارها باعث شد آنها بپذیرند و وارد گفتگو با ما شوند.

قالیباف با بیان اینکه  آقای روحانی! روز خروج ترامپ از برجام مصاحبه کردید یک هفته فرصت می‌دهید‌ یک هفته، یک ماه و چند ماه فرصت دادید بعد چه کار کردید؟‌ چرا کشور را بلاتکلیف گذاشتید؟، تصریح کرد:  چرا وقتی رئیس جمهور بودید نگفتید نمی‌گذارند؟ چرا آنهایی که نمی‌گذارند را معرفی نکردید؟! رئیس جمهور مسئولیت و قدرت دارد چرا بهانه‌تراشی می‌کنید

وی ادامه داد: اگر نگذاشتند کار کنید چرا  وقتی که رئیس جمهور بودید اعلام نکردید و معرفی نکردید چه کسانی نگذاشتند؛ اگر حقوق را همپای تورم بالا نبریم مردم چگونه زندگی کنند؟ با تصمیمات خلق الساعه دولت های گذشته تورم زیاد شد و سفره کوچک شد و قدرت خرید کم شد.

وی با بیان اینکه ‌‌آقای روحانی! می گفتید اگر پروتکل الحاقی را لغو کنیم جنگ می شود؛ لغو کردیم آیا جنگ شد؟ ‌غنی سازی را 20درصد کردیم آیا جنگ شد؟ غنی‌سازی را 60 درصد کردیم جنگ شد؟ ‌این کارها باعث شد آنها بپذیرند و وارد گفتگو با ما شوند، اضافه کرد: کل دنیا متحیر «وعده صادق» شده؛ اما می‌بینیم در پارکینگ خودروسازان 4000 خودرو پارک شده می‌گوییم چرا؟ می‌گویند سوکت یا فلان قطعه هنوز نیامده!

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما موفقیت‌ عملیات وعده صادق و پیشرفت‌های دفاعی و موشکی را در شرایط تحریم و با همین امکانات رقم زدیم و این ظرفیت را رقم زدیم، گفت: ما در یک گریبکس ساده و کیفیت خودرو دچار مشکل هستیم. این نتوانستن نیست این مدیریت در صنعت و تحول است؛ وقتی این ظرفیت در کشور وجود دارد ولی مدیریت و توان و دغدغه وجود ندارد حتی اگر برنامه خوب هم بنویسیم فایده ای ندارد.

وی با بیان اینکخه 3.5 برابر از حوزه یارانه های نقدی که می‌دهیم امروز فقط در حوزه انرژی اتلاف می کنیم می توانیم آن را احیا کنیم که حدود 1260 هزار میلیارد تومان است، گفت: مردم باید جور بی‌عرضگی ما را تحمل کنند بعد با پررویی بهانه بیاوریم که نگذاشتند کار کنیم؟‌.

قالیباف با بیان اینکه  مردم به کسانی که عملکرد و کارنامه‌شان در 45 سال گذشته قابل دفاع است رای بدهن، گفت: روز جمعه روز مهمی است خواهش می کنم نگاه کنید کسانی که عملکرد و کارنامه شان در 45 سال گذشته قابل دفاع است و می شناسید، آینده کشور را دست آنها بدهید؛ همه ملت ایران و همه قومیت ها و همه ادیان الهی و شیعه و سنی و مرزنشینان و ... همه پای کار بیایند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: افرادی که اکنون در صحنه انتخابات ریاست جمهوری هستند، می‌خواهند ما را به شرایط و ریل گذشته برگردانند، و همواره به جای نتوانستیم «نگذاشتند و تحریم بودیم» را مطرح میکنند.

قالیباف گفت: برخی آن روزها تحریم را «کاغذ پاره» می‌دانستند، اما من هیچ‌وقت این حرف را نزدم؛ و معتقد بودم تحریم برای ما سختی و مشکلات دارد، اما باید مساله تحریم را حل کنیم. اگر می‌گویم با مذاکره موافق هستم که برخی دوستان متدین اعتراض داشتند، مذاکره را یک روش مبارزه با دشمن می‌دانم.

وی تصریح کرد: آنها در تحریم به جای آنکه مذاکره را روش مبارزه بدانند رفتند به صداقت آمریکایی پناه بردند، یک متن نوشتند که روی کاغذ همه چیز دادند اما در عمل هیچ امتیاز اقتصادی برای کشور نگرفتند، ترامپ آمد یک شبه از برجام خارج شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۰
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۸:۲۹ ۰۳ تير ۱۴۰۳
آقای قالیباف با صراحت بفرمائید انها مثلا کارهای اقای روحانی دراین مورد درست نبود ، ولی نفرمائید ما. چون خودتون رو با اقای روحانی یکی میکنید که از نظر فعل و عمل اصلا بیان درستی نیست. آقای پزشکیان میگه ما از آب زیرکاهیشه تا نگه اصلاح طلب ها این غلط و اشتباهات رو کردند!شما حداقل بفرمائید انها. تامخاطب منظور شما رو واضح درک کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۸:۰۶ ۰۳ تير ۱۴۰۳
دوستان بیایید با انتخاب خوب نمیگم فلان شخص میگم با فکر کردن وتصمیم صحیح گرفتن شخصی را انتخاب کنیم که یکی مثل شهید جمهور بیاد وبا فکر خدمت به ملت نه تفکر دیگر کارکنه الان توی این 3سال طعم رییس جمهور خوب را چشیدیم ، خواهشا پس به کمتر از شهید جمهور راضی نباشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۲ ۰۳ تير ۱۴۰۳
سلام معوقه حقوق من که مستمری از سازمان تامین اجتماعی میگیرم را مربوط به خرداد ماه هنوز بانک رفاه واریز نکرده و کارشناس 205در شماره 0218525راهنمایی نمیکنه که کی معوقه حقوق من را میدهند.کدملی ام1219339415
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۸ ۰۳ تير ۱۴۰۳
همه میان از همه چی حرف میزنند بجز قشر آسیب پذیر اجتماع که همان تحت پوششی های بهزیستی که همیشه مغفول مانده و کسی نیست به اموراتشان رسیدگی کند. چون سودی برایشان ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۱ ۰۳ تير ۱۴۰۳
همه میان از همه چی حرف میزنند بجز قشر آسیب پذیر اجتماع که همان تحت پوششی های بهزیستی که همیشه مغفول مانده و کسی نیست به اموراتشان رسیدگی کند. چون سودی برایشان ندارد. مرد میخوام که به بهزیستی بی در و پیکر یه سر و سامونی بده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۸ ۰۳ تير ۱۴۰۳
تا حالا مذاکره بد بود ! چون دکتر پزشکیان از مذاکره و عدالت صحبت کردند قالی بافم یادگرفت
Iran (Islamic Republic of)
محمدولایی بازنشسته
۰۷:۰۲ ۰۳ تير ۱۴۰۳
اگر مذاکره مباح بود چرا درب مذاکره را در مجلس یازدهم بستید. ؟؟؟؟؟؟ چرا بعداز ان شبانه دولت سیزده وارد التماس شد؟؟؟؟؟ ایا عدالت اینه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۷ ۰۳ تير ۱۴۰۳
جالبه آقای قالیباف در مناظره وعده های زیر را به مردم داد.
من، محمد باقر قالیباف با اجرای این طرح ۵ فوریتی، آینده روشن ایران را تضمین می‌کنم.
۱- اعطای ۲۰۰ متر زمین رایگان به خانواده‌های فاقد مسکن
۲- آزادسازی واردات خودرو
۳- تامین معیشت با واگذاری ۴۰ میلیون «رفاه کارت» جهت تامین اقلام اساسی زندگی
۴- احداث دیوار عظیم مرزی در شرق کشور و مقابله با آسیب ورود اتباع
۵- تاسیس پایتخت دوم کشور در آب‌های دریای عمان و ایجاد قطب اقتصادی کشور

آخه یکی نیست بگه مرد چرا دروغ میگی ؟ مگه الان رئیس مجلس نیستی و مگر این موارد در اختیاراتش دست تو نیست؟ پس چرا تا الان تصویب نقدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۶ ۰۳ تير ۱۴۰۳
کار مجلس نظارت است.در ثانی برای اینکه هرکدام از برنامه های فوق الذکر را با سمت نماینده و یا ریاست مجلس بخواهد اجرائی کند باید طرح بده اگر ۲۹۰ نماینده رای دادند و شورای نگهبان هم آنرا تصویب کرد و تبدیل به قانون شد آنوقت اجرایی می شود.یکم مطالعه ات را ببر بالا!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۰۲ تير ۱۴۰۳
مذاکره یک روش مبارزه است یعنی در ظاهر یک طور حرف بزنیم و در باطن طور دیگری عمل کنیم آنها هم آنقدر ساده نیستند که گول بخورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۰۲ تير ۱۴۰۳
باقر یادته گفتی مرغ ۲۵ هزاری بی عرضه گی است پس چی شدبه مرغ ۸۰ هزاری چی میگن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۲ تير ۱۴۰۳
نه زمانی که معیشت مردم به آن گره بخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۰ ۰۲ تير ۱۴۰۳
حرفهای مفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۲ ۰۲ تير ۱۴۰۳
کاری از تو ساخت نیست نه وفت ملت بگیر نه وفت خودت تو این این مجلس چکار بودی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۰۲ تير ۱۴۰۳
دشمن اهل مذاکره نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۶ ۰۲ تير ۱۴۰۳
قالیباف یک اصلاح طلب است! تمام مواضع اصلاح طلبان را تکرار میکند فقط چند سال دیرتر!!
Iran (Islamic Republic of)
فندک !
۲۰:۰۸ ۰۲ تير ۱۴۰۳
گاهی اوقات تذکر بجای مذاکره لازم میشه !!
Iran (Islamic Republic of)
سن
۱۹:۵۲ ۰۲ تير ۱۴۰۳
حرفی نداری وبرنامه ای فقط میتوانی انتقاد بکنی مشکل در تصمیم دگیری داری ما کارگران یادمان نرفته که نتیجه تحقیق نمایندگان مجلس در باره نقض قانون توسط دولت سیزدهم را به دولت ابلاغ نکردی تاخود دولت تصمیم باصلاح آن داد وهمان مصوبه شورای عالی کار را اجرا کرد!!!.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۳ ۰۲ تير ۱۴۰۳
احسنت
اقای قالیباف چون انسان صاف ساده و دروغ نمیگه و همیشه صداقت داره و مثل بعضی ها دروغ نمیگه و شو آف نمیکنه و نمایش درست نمیکنه براش کلی شایعه و حاشیه درست کردن
وگرنه ندیدم تو مناظرات ازش منطقی تر و پر ابهت تر
دستان پر توانی داره هر جا بوده بهترین عملکرد ممکن نشون داده
چه در جنگ تحمیلی
چه در شهرداری تهران
چه در مجلس
از این مرد فقط عمل به حرفاش و ابهت و نجابت و شرافت میرزه بیرون
حرفای قشنگ بریزید دور باید کسی باشه عمل کنه و جسارت و برش اراده ش داشته باشه
ندیدم از قالیباف عمل گرا تر و با اراده تر و با ابهت تر
چه زیبا گفت بزرگی که
ببینید دشمن کجا رو میزنه همون طرف خودیه و راه درست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۱۰ ۰۲ تير ۱۴۰۳
درود بر اقای قالیباف
رای من قالیباف
همیشه منطق و اعتدال پیروزه و تفریط و افراط محکوم