پیش بینی ۷۹۵ شعبه اخذ رأی برای انتخابات ریاست‌جمهوری در چهارمحال و بختیاری

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: ۷۹۵ شعبه اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان پیش بینی شده است.

محسن حسین‌میرزایی اظهارداشت: در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در استان ۱۰ هزار نفر به‌عنوان عوامل اجرایی حضور دارند.

وی افزود: کمیته مشارکت‌های مردمی انتخابات با هدف فراهم کردن شرایط حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات و با حضور بزرگان، ریش‌سفیدان، اقوام و طوایف برگزار می‌شود.

وی بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی شورای اطلاع‌رسانی برای افزایش مشارکت مردم در صحنه انتخابات را ضروری دانست و افزود: حضور پرشور مردم در صحنه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری باعث ناامیدی دشمن و امیدواری هرچه بیشتر دوست‌داران نظام می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیش بینی ۷۹۵ شعبه اخذ رأی برای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: از این تعداد شعبه اخذ رأی ۵۷۴ شعبه ثابت و۲۲۱ شعبه سیار هستند.

حسین میرزایی تأکید کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده از مجموع شعب اخذ رأی ۳۷۱ شعبه شهری و ۴۲۴ شعبه روستایی پیش‌بینی شده است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: هم‌اکنون ۲۹ هیأت اجرایی در چهارمحال و بختیاری شکل گرفته که از این تعداد ۱۲ هیأت اجرایی در مراکز شهرستان‌ها و ۱۷ هیأت اجرایی نیز در مراکز بخش‌های مستقل تشکیل شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار