نمایان ساختن وحدت ملی با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: مشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری وحدت ملی را نمایان می‌سازد و عرصه اقتدار و عظمت نظام را به همراه خواهد داشت.

حجت‌الاسلام ابوالحسن فاطمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرکرد که در مصلای امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد، اظهار داشت: توصیه می‌شود نامزد‌های انتخاباتی، طرفداران آنها و عموم ملت و دلسوزان کشور در وهله اول به دنبال تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات باشند.

وی افزود: موضوع مهم دیگری که در مرحله بعد باید به آن توجه داشت، انتخاب فرد اصلح است که در این خصوص نیز الگو‌های شایسته‌ای نظیر شهید رجایی و شهید آیت الله رئیسی را در اختیار داریم.

حجت الاسلام فاطمی با تاکید بر اینکه تقویت جمهوری اسلامی، تقویت اسلام است، اضافه کرد: باید در این عرصه مشارکت بالا و بهترین انتخاب را داشته باشیم.

وی با اشاره به هجمه‌هایی که از سوی دشمن متوجه دولت سیزدهم و آیت‌الله رئیسی بود، یادآور شد: شهادت مظلومانه آیت‌الله رئیسی فضا را تطهیر و نورانی و ذهن‌ها را آگاه کرد.


بیشتر بخوانید


حجت الاسلام فاطمی با تبریک دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیر، اظهار داشت: غدیر یادآور واقعه‌ای است که در آن دین کامل می‌شود و پیامبر در چنین روزی جانشین خود را انتخاب می‌کند.

وی گفت: پیامبر گرامی اسلام (ص) با معرفی امام علی (ع) به عنوان امام و پیشوای مسلمانان عنوان کردند که بعد از این واقعه دین را بر مسلمانان تکمیل کردم و در روز غدیر خم آیه اکمال دین نازل می‌شود.

حجت الاسلام فاطمی تصریح کرد: بیش از ۱۲ هزار نفر در روز واقعه غدیر خم حاضر و شاهد بودند که حضرت محمد (ص) امام علی (ع) را به عنوان جانشین خود انتخاب کرد.

امام جمعه موقت شهرکرد به مناسبت‌های پیش روی کشور نیز اشاره کرد و گفت: یکم تیر ماه سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی است که که آرزوی توفیق فعالان این عرصه در مسیر تحقق معنویات رهبر معظم انقلاب را داریم.

وی ادامه داد: همچنین هفته قوه قضاییه را در پیش داریم و در هفتم تیر ماه شهادت دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران ایشان در حزب جمهوری اسلامی رقم خورد.

حجت الاسلام فاطمی به حادثه ششم تیر سال ۶۰ نیز اشاره کرد و گفت: در ششم تیر منافقین قصد به شهادت رساندن رهبر معظم انقلاب را داشتند، اما خداوند اراده دیگری کردند و معظم‌له را برای اسلام حفظ کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.