تامین ایمنی تردد زوار اربعین حسینی در جاده های آذربایجان غربی

مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی از ایمن سازی محور‌های مواصلاتی استان برای تردد امن زوار اربعین حسینی خبرداد.

 مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه فراهم کردن مسیری ایمن برای تردد زائرین اربعین از مهمترین اولویت‌های حوزه راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان است، افزود: مجموع اعتبارات هزینه شده در حوزه ایمنی جهت آماده سازی محور‌های استان برای اربعین سال جاری ۳۰ میلیارد تومان است.

ایرج دست نشان تصریح کرد: برای افزایش ایمنی در محور‌های مواصلاتی استان برای اربعین سال جاری تاکنون اقداماتی از جمله ایجاد روشنایی نقطه‌ای در ۵ محور سلطان آباد ارومیه، یزدیکان و ملاجنود خوی، هورابید و قبه پیرانشهر اجرا شده است.

وی گفت: باهدف ایمن سازی محور‌های مواصلاتی استان برای اربعین امسال  ۲ هزار کیلومتر از جاده های استان خط کشی می شود که تاکنون ۶۰۰کیلومتر از آن اجرا شده است،

این مقام مسئول تصریح کرد: نصب ۴ کیلومتر نیوجرسی، ۵کیلومتر تعمیر گاردریل، و ایمن سازی ۱۰ نقطه حادثه خیز استان از دیگر اقدامات اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی برای اربعین امسال است.

دست نشان با اشاره به اینکه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی همه توان و ظرفیت خود را برای خدمات رسانی بهتر به زائرین اربعین بکارگرفته است، اظهار کرد: شانه سازی، رفع افتادگی شانه، اصلاح شیروانی به طور ۲ هزار کیلومتر، شستشوی ۷ هزار تابلو و علائم، نصب ۲ هزار تابلو اخطاری انتظامی کامپوزیتی و ۱۰۰ مترمربع تابلو اطلاعاتی از دیگر اقدامات ایمنی، اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان برای اربعین سال جاری است.

چهارم شهریور ماه روز اربعین شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین علیه اسلام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.