سیفی گفت: اعضای شورای ششم مشکل کمبود نیروی انسانی در سازمان آتش نشانی یزد را پیگیری می‌کنند.  

عزیزالله سیفی رئیس شورای اسلامی شهر یزد در بازدید از سازمان آتش‌نشانی همراه با چند تن از اعضای شورا گفت: در ردیف اعتبارات شهرداری به آتش نشانی توجه خاصی صورت گرفت و موارد رفاهی و کمک به کارکنان در طی جلسات مختلف در احکام همکاران سازمان افروده شد.

وی افزود: مجموعه آتش نشانی در نزد اعضای شورای ششم جایگاه بسیار مهمی دارد و به همین دلیل توجه شورای ششم به آتش نشانی نسبت به ادوار‌های گذشته، بیشتر بوده و در صحن شورا هرنوع لایحه ارسالی در راستای تجهیزات این سازمان به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر یزد رسیده است. 

سیفی در خصوص چارت تشکیلاتی و تکمیل نیروی انسانی آتش نشانی ادامه داد: با پیگیری و مکاتبه‌های متعدد، خوشبختانه بخشی از آن که حل گردید و در تلاش هستیم تا در جلسه آتی شورای عالی مراکز استان‌ها در زمینه افزایش نیروی انسانی شهرداری‌ها و بخصوص حوزه آتش نشانی پیگیری‌های ویژه‌ای داشته باشیم. 

رئیس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه مطرح کرد: در شورای ششم اقدامات بسیار خوبی برای آتش نشانی یزد از جمله تکمیل ساختمان اتش نشانی محمود آباد، خرید تجهیزات آتش نشانی و خرید نردبان ۵۶ متری انجام شد و به مرور در نظر داریم تا تجهیزات این سازمان بروزتر و گسترده‌تر شود. 

او در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری و معاونت خدمات شهری و رضایت مجموعه شورا از عملکرد این سازمان، در راستای کارایی بهتر کارکنان خواستار برگزاری جلسات و دور‌های بیشتر آموزشی، ماموریت‌های استانی و انواع دور‌های تعریف شده برای کارکنان این سازمان شد تا در بهبود عملکرد این سازمان و روحیه کارکنان موثر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار