ستاد انتخابات سازمان صداوسیما:

هیچ بخشی از مستند زاکانی حذف نشده است

ستاد انتخابات سازمان صداوسیما اعلام کرد: هیچ بخشی از مستند دوم آقای زاکانی حذف نشده است.

براساس اعلام ستاد انتخابات سازمان صداوسیما، کمیسیون بررسی تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری پس از بررسی مستند دوم آقای علیرضا زاکانی پخش کامل آن را تایید کرد و نسخه تحویلی به ستاد انتخابات عیناً دیشب در شبکه دو سیما پخش شد. 

یک خبرگزاری ساعاتی قبل با انتشار ویدئویی مدعی شد بخشی از مستند دوم آقای زاکانی دیشب از سیما پخش نشده است. 

ستاد انتخابات صداوسیما در این اطلاعیه ستادهای انتخاباتی نامزدها را به استمرار پایبندی به صداقت و انصاف دعوت کرده و از رسانه‌ها خواسته از انتشار ادعاهای نادرست که به سلامت فضای انتخابات آسیب می‌زند خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۳ تير ۱۴۰۳
روح شهید خدمت شاد ویادش گرامی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۰۳ تير ۱۴۰۳
زاکانی =درجه یک برای ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۷ ۰۳ تير ۱۴۰۳
پزشکیان و قالیباف که هر دو اصلاح طلب هستند البته آقای قالیباف با تاخر زمانی. با توجه به استحاله های مکرر در مواضع که آخرینش همین
جمله" تحریم کاغذ پاره نیست... حلش میکنم"! در حالیکه امام عزیز بنا به دلایل بسییار حکیمانه سال 61 تحریم را ورق پاره خوانده بودند. از میان آقایان جلیلی و زاکانی هر کدام محاسن خاص خودشانرا دارند و مورد جالب جانبازی آنهاست.
Iran (Islamic Republic of)
عمار .
۱۸:۰۷ ۰۳ تير ۱۴۰۳
به نام خداوند جان و خرد : همه کاندیدهای ریاست جمهوری اصلح هستند هر کدامشان پیروز شدند و رئیس جمهور محترم ایران اسلامی شدند مابقی کاندیدها باید با تمام توان خود به یاری رئیس جمهور محترم بشتابند تا ایرانی متحد آباد پیشرفته و جمیع مردم ایران اسلامی ثروتمند و در یک رفاه امکانات بسیار خوب حقوق بشرانه ایرانی اسلامی داشته باشیم و فقر فلاکت زدگی در ایران اسلامی ریشه کن شود از تمامی خانواده های ایرانی از تمامی مرد زن ایرانی فقر فلاکت زدگی ریشه کن شود حالا هر کدام از این کاندیدهای اصلح دلسوز مهربان مردمی شجاعدل عادل نخبه خلاق پرتلاش خستگی ناپذیر پیروز این میدان شدند رئیس جمهور محترم کل ملت ایرانی اسلامی هستند فرقی نمی کند کدامشان رئیس جمهور شوند هیچ کدامشان دشمنان ایران اسلامی و مردم ایران اسلامی نیستند هیچکدامشان وطن فروش خیانتکار نیستند همگیشان آمده اند تا برای مردم و مملکت تحولات سازنده بسیار خوبی درست کنند همگیشان دق دقهای حال روز مردم ایران اسلامی و مملکت ایران اسلامی را داشته دارند حال اگر رئیس جمهور جناب آقای دکتر استاد سعید جلیلی محترم باشد یا جناب آقای دکتر زاکانی محترم باشد یا آقای دکتر قالیباف محترم باشد یا آقای دکتر قاضی زاده هاشمی باشد با آقای دکتر حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی باشد یا آقای دکتر پزشکیان باشد فرقی نمی کند شاید در راه روش منششان تفاوت داشته باشند ولی مقصد مشخص است و برنامه روند به سوی مقاصد و قله ها و آرمانهای ایران اسلامی از قبل تنظیم نوشته شده و این رئیس جمهوری که منتخب مردمی می شود باید طبق آن برنامه ها عمل کند فقط اولویت بندی هایش را عقب جلو می کند و از راه روش سیاستهای داخلی خارجی متناسب با شرایط روز جهان داخل خارج عمل می کند ولی همه برنامه ریزی ها و همه قوانین مقررات از قبل برای دستگاه ریاست جمهوری و دولتشان مستند ثبت نوشته شده فقط بایددتغییراتی در روش و گامهای رو به توسعه اش را عملیاتی اجرایی کند ولی اهداف مقاصد طبق برنامه ریزی های توسعه برای دهه های آینده هم تنظیم ثبت شده است حالا باید دید روش‌هایی که هر کدامشان می خواهند برای حال خوب کردن اوضاع احوال ایرانیان و کشور ایران اسلامی عزیزمان کنند چگونه است اگر بخواهند به سبک روش شیوه قدیم پیش روند که آش همین آش است کاسه هم همان کاسه شکسته تعمیری است باید خلاقانه و بسیار ظریف و خردمندانه بصیرانه با روشهای جدید تحول آفرین برای تک به تک ایرانیان و پیشرفتهای امورات داخلی و خارجی بپیش رود ایران اسلامی را اگر یک کشتی مسافربری و تجاری و نظامی بسیار بزرگ حساب کنیم این کشتی راهنما رهابر خردمند بصیر شجاعدل عادل مردمی دارد که ناخدای کشتی محسوب می شود رئیس جمهور ملوان زبل طوفان دیده با تجربه کار بلد دریانورد محسوب می شود که در شرایط طوفانی سهمگین می تواند با مشورت ناخدای کشتی کشتی را از طوفان های سهمگین نجات دهند و از مسیرهایی این کشتی را ببرد که به دزدان دریایی برخورد نکند به شهرهای سنگی بزرگ برخورد نکند با کمک دیگر خدمه که در اختیار دارد خوب عده ایی از مسافران این کشتی هم چونکه از خطرات اطلاعی ندارند یا عده ایی از عمد می خواهند این کشتی را با ابزار مختلف سوراخ کنند و به طرف دزدان دریایی شرق غرب عالم و به جزایر متروکه دزدان غارتگران دریایی بکشند که مجریان قانون در این کشتی با متخلفین مجرمین برخوردهای قانونی بازدارنده قاطعانه می کنند تا کشتی ایران اسلامی به سواحل خوش آب هوا پر رونق امن امان حال خوب کن برسانند حال خود حدیث مفصل بخوان . والسلام و صلوات التماس دعا . و من الله التوفیق .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۹ ۰۳ تير ۱۴۰۳
وقتی کلا 200 هزار تا رای هم نداره چرا الکی بخاطرش وقت مردمو میگیرید ؟
Iran (Islamic Republic of)
علی .و.
۱۷:۲۱ ۰۳ تير ۱۴۰۳
تهران- ایرنا- «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه چابک سازی نظام اداری را کاهش نیروی انسانی نمی‌دانیم به ضرورت ساماندهی نیروهای شرکتی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی امروز یکشنبه سوم تیرماه در نشست خبری که در خبرگزاری ایسنا برگزار شد، اظهار داشت: باید متناسب با نیازهای دولت کار کارشناسی انجام دهیم و کاری کنیم که نیروهای مفید ادارات دولتی مستقیم با دولت قرارداد داشته باشند و به طور میانگین میزان حقوق نیروهای کارمشخص و شرکتی سالانه نزدیک حقوق کارکنان دولت است که به ضرر دولت است و در دولت شهید رئیسی کار کارشناسی انجام شد و برای نیروهای شرکتی اقداماتی حتما صورت می گیرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۳ تير ۱۴۰۳
زاکانی عزیز بدون مستند هم اثبات شده ای بذار تا میتونن جفتک بندازن غربگراها
شما عشقی چه رئیس حمهور چه شهردار...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۵ ۰۳ تير ۱۴۰۳
سخنانش زیاد ارزش شنیدن نداره .چون پوششی وبرای پست دوم تلاش می کنه حالا کل برنامش روهم نبینی چیزی فرق نمی کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۰۳ تير ۱۴۰۳
اینها هیچکدوم به مردم فکر نمی کنند فقط به بقای حزب خودشون فکر می کنند برای همین از نابود کردن بورس توسط رئیسی حرفی نمی زنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۳ تير ۱۴۰۳
سلام آقا زاکانی دمت گرم. به خاطر جوابای به موقتون ما که میدونیم شما خودتونو قربونیه ملت کردید ولی بدونید این کارتون ذخیره آخرتتون خواهد شد . الهی که عاقبتتون بخیر بشه از اینکه تو مناظرات تودهن این دو دشمن آشکار میزنید ما کلا از شما راضی هستیم . رای ما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۶ ۰۳ تير ۱۴۰۳
درود بر زاکانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۰۳ تير ۱۴۰۳
مستند آقای زاکانی خیلی خوب بود واضح و دلچسب .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۳ تير ۱۴۰۳
زنده باد جلیلی زنده باد زاکانی و قاضی زاده
نه به سرطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۳ تير ۱۴۰۳
اگر آنها دل سوز کشور بودند به ریئسی کمک می‌کردند حال شد دلسوزی ریئسی ياد می‌کنند شماها دلسوزی نیستی گفتم یه کمکی میکردی اگرم کمک کردی به ضرر بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۰۳ تير ۱۴۰۳
زاکانی هرگز محافظه کاری نکرده و نمی کند و برای پیشرفت کشور و رفاه مردم بدون تعارف تلاش می کند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
با داماد یا بی داماد. ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۳ تير ۱۴۰۳
زاکانی میخواد طلا بده آخ جون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۳ تير ۱۴۰۳
10 ددقیقه برنامه زاکانی رو قطع کردین و وسطش آواز و موسیقی گذاشتین بعد میگین هیچ قسمتی حذف نشده؟ اگه 30 ثانیه برنامه پور محمدی و پزشکیان رو حذف می کردین زمین و آسمون رو بهم می دوختن و واویلا سر می دادن .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۶ ۰۳ تير ۱۴۰۳
حذف شده ما اصلشو دیدیم. اسم رییس دانشگاه ازاد و دادستان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۳ تير ۱۴۰۳
خوب بالاخره خودیه نباید حذف بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۴ ۰۳ تير ۱۴۰۳
تلوزیون خودی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۳ تير ۱۴۰۳
همه هم حذف بشه موردی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۰۴ تير ۱۴۰۳
ان شالله خودش هم حذف میشه
آخرین اخبار