رصد روزانه شرکت‌های حمل بار حوزه اسباب‌کشی در فصل اجاره مسکن

نائب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: با توجه به آغاز فصل اجاره مسکن شرکت‌های حمل بار در حوزه اسباب‌کشی رصد می‌شوند و با متخلفان برخورد خواهد شد.

 داود بیگی نژاد نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک استان تهران در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه به طور معمول هرساله با شروع خرداد ماه فصل نقل و انتقال مستاجران  آغاز می شود گفت: از یک سو برخی از صاحب‌خانه‌ها و از سوی دیگر شرکت‌های حمل اسباب منزل  برای مستاجران مشکل ایجاد کرده اند.

وی اظهار کرد: طبق اعلام بسیاری از مستاجران برخی از شرکت های حمل اسباب هیچ نرخ تعرفه و عرف را رعایت نکرده و ارقامی نجومی را پیشنهاد می دهند که برای مستاجران سنگین است.

بیگی نژاد بیان کرد: تعداد زیادی از مستاجران از شرکت های حمل اسباب شکایت دارند چراکه برخی از آنها اقدام به کلاهبرداری کرده و ارقام نجومی از مستاجران که قصد جابه جایی بار را دارند دریافت می کنند. 

وی افزود: باید برای جلوگیری از ایجاد مشکل و تشدید آن اتاق اصناف و مجموعه های تحت مالکیت در این بخش نظارت های مستقیمی بر فعالیت شرکت های حمل بار اسباب به صورت مستقیم داشته باشند تا از بروز مشکل در این بخش جلوگیری شود.

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک بیان کرد:  در حال حاضر شکایات بسیاری به اتحادیه حمل‌ونقل بار شهری شده که متاسفانه کلاهبرداری بزرگی در رابطه با حمل اسباب صورت می‌گیرد. همچنین شکایات بسیاری نیز به سازمان تعزیرات و شورای حل اختلاف بابت اسباب‌کشی ارائه شده است.

او اظهار کرد: همچنین به تمامی مشاوران املاک در استان تهران توصیه می شود که سقف اجاره بهای مسکن که ۲۶ درصد است را رعایت کنند و مستاجران  درمشاوران املاکی که این نرخ و تعرفه را رعایت نمی کنند قرارداد منعقد نکند.

خبرنگار: محبوبه کباری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار