مسئولان بسترسازی لازم برای کارآفرینی را فراهم کنند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌شمالی گفت: مسئولان وظیفه دارند تا بستر‌های لازم برای کارآفرینی و اعتلای اقتصادی را در جامعه به وجود آورند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نوری در همایش بانوان کارآفرین خراسان‌شمالی گفت: دین و دنیا با یکدیگر ارتباطی تنگاتنگ دارند و توجه افراد باید توأمان به این دو امر باشد.

او گفت : همان اجر و پاداش فراوانی که برای مجاهد فی سبیل‌الله در اسلام تعیین شده است برای فردی که در جهت کسب درآمد حلال تلاش می‌کند نیز در نظر گرفته می‌شود.
نماینده ولی‌فقیه درخراسان شمالی گفت: کارآفرینی از آن جهت امر مهمی است که از بیکاری مردم و گسترش آسیب‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند و همچنین باعث بالابردن معنویت جامعه می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین نوری مسؤلین وظیفه دارند تا بستر‌های لازم برای کارآفرینی و اعتلای اقتصادی را در جامعه به وجود آورند.
نماینده ولی‌فقیه درخراسان‌شمالی با تاکید بر انتخابات گفت: سرنوشت جامعه ما امروز با مشارکت در انتخابات و انتخاب اصلح تعیین می‌شود که زنان می‌توانند نقشی موثر در این مورد داشته باشند.
 جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) در بسیج اقشار گفت: بانوان خراسان شمالی نقش فعالی در اقتصاد استان دارند و در حرفه‌هایی که مناسب فعالیت بانوان است می‌توانند بسیار تاثیر گذار باشند.
براتی گفت : زنان جامعه‌ی ایران این توان را دارند که هم در فعالیت‌های اقتصادی نقش فعالی داشته باشند و هم اینکه در جهت رشد و شکوفایی فرزندان خود موثر باشند.
براتی گفت : سپاه خراسان‌شمالی و بسیج اقشار تمام تلاش خود را دارد تا مطالبه گری لازم در زمینه توسعه اقتصادی را از مسؤلین داشته باشد و زمینه را برای نقش آفرینی هر چه بیشتر مردم ایجاد کند.

او گفت : افرادی که برای ریاست جمهوری تایید صلاحیت شده‌اند پایه‌های اخلاقی و علمی این منصب را دارند، اما مردم باید فردی که از دیگران بهتر است را انتخاب کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.