دعوت به حضور مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری

مسئولان ارشد خراسان شمالی از آحاد مردم برای شرکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

حسین نژاد استاندار خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین نوری نماینده ولی فقیه، علمای اهل سنت، مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، سازمانها، نهاد‌ها، فرمانده سپاه پاسداران جوادالائمه، فرمانده تیپ ۱۳۰ شهید دلجویان ارتش، فرمانده نیروی انتظامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، گروه‌ها و اقشار مختلف مردمی، جامعه بسیجیان، ورزشکاران، هنرمندان و نخبگان استان با صدور بیانیه‌های جداگانه از آحاد مردم شریف و ولایت مدار استان برای حضوری گسترده و حماسی در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برای انتخابی اصلح دعوت کردند.
در بخشی از این بیانیه‌ها آمده است: مسئله اول در انتخابات این است که همه در این آزمون عمومی ملت ایران شرکت کنند و نشان بدهند که ملت ایران زنده است و به سرنوشت کشورش علاقه دارد.
در شرایطی که چشم همه جهانیان به ایران اسلامی دوخته شده باید توجه داشت، همچنان که شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی است، انتخاب خوب و آگاهانه هم یک وظیفه است.
مردم عزیز ایران اسلامی باید بدانند انتخابات پر شور هشتم تیرماه مکمل حماسه بدرقه شهید رئیسی و همراهان است و هر رایی که به صندوق‌ها انداخته می‌شود، در حقیقت رأی به نظام جمهوری اسلامی و قانون اساسی است و این برای کشور باارزش و با اهمیت است.

چهاردهمین انتخابات ریاست‌جمهوری ایران برای انتخاب نهمین رییس‌جمهور ایران جمعه هشتم تیرماه برگزار خواهد شد.
رییس‌جمهور پیشین ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از افتتاح سد قیزقلعه سی در منطقه خداآفرین آذربایجان شرقی در سانحه سقوط بالگرد به شهادت رسید.

برچسب ها: انتخابات ، حضور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.