هشدار ویدئویی جدید حزب الله؛ رژیم صهیونیستی به «عصر حجر» بازمی‌گردد؟

حزب الله لبنان پیام ویدئویی جدیدی منتشر کرد که در آن، مختصاتی از مراکز حساس و مهم رژیم صهیونیستی آمده است.

حزب الله لبنان امروز یکشنبه فایل ویدئویی تحت عنوان «لمن یهمه الأمر» (قابل توجه مراجع ذیصلاح) منتشر کرد و در آن، تصاویری از اهداف مهم رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

شبکه خبری المیادین گزارش داد، اگر حزب الله مراکز مذکور را هدف قرار دهد، قطعا این رژیم را به «عصر حجر» بازخواهد گرداند و فقط نهاد‌های امنیتی صهیونیستی از اهمیت این مراکز مطلع هستند.

در آغاز این ویدئو، بخش‌هایی از سخنرانی سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله نشان داده می‌شود که به سران اسرائیل هشدار می‌دهد اگر جنگی با این رژیم آغاز شود، این جنگ «بدون ضابطه، قاعده یا سقف» خواهد بود.

دبیر کل حزب الله همچنین هشدار داد که هر کس به فکر جنگ با حزب الله بیافتد، قطعا پیشمان خواهد شد. همزمان با این اظهارات که به زبان‌های عبری و انگلیسی نیز ترجمه شده، مختصاتی از اهداف آتی حزب الله در اراضی اشغالی ذکر شده، ولی اسمی از این مناطق به میان نیامده است.

منابع وابسته به المیادین گفتند: این ویدئو عمدا به صورت مبهم منتشر شده و هیچ یکی از این هدف‌ها مشخص نشده است. این، فقط پیامی است که تصمیم‌سازان اسرائیلی و مراکز امنیتی، محتوای آن را درک می‌کنند.

رسانه‌های اسرائیلی نیز در واکنش به این ویدئو، تأکید کردند که «در بردارنده تهدید رسمی مقر وزارت امنیت (جنگ) در تل‌آویو است. کما اینکه مختصات مربوط به وزارت امنیت، ستاد مشترک ارتش و شماری از محل‌های فرماندهان ستاد مشترک است».

حزب الله پیش از این نیز با پهپاد هدهد، تصاویری از داخل اراضی اشغالی و مراکز مهم و حیاتی صهیونیست‌ها منتشر کرده بود؛ همین مسئله باعث وحشت و نگرانی در میان مسئولان و اشغالگران صهیونیست شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۰۴ تير ۱۴۰۳
اگر صهیونیست ها جنگ 33 روزه با لبنان را بخاطر بیاورند
هیچ وقت این زرها را نمیزنند و
از توهم بیرون میایند
مردی جنگ غزه پیروز میشدی
پیروزی را به گور خواهید برد .فرقه تروریستی صهیونیستی
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم پهلو
۰۶:۴۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
فقط با پول ایران حرامزادگی شان را به دنیا اثبات میکنند !!! قبول کنیم حزب....قوی ولی ایا در اسراییل یک نفر هم نمی ماند تا ماشه ی سلاح هسته ای را بچکاند وکلا خاور میانه یا به قول اقا غرب اسیا را نابود کند؟ ضمنا حمله ی حزب الله به مراکز هسته ای اسراییل وخود لبنان وفلسطین واردن وسوریه را خاکستر خواهد کرد این یعنی خود زنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۶ ۰۴ تير ۱۴۰۳
پر قدرت و نترس مثل سید حسن
Iran (Islamic Republic of)
کوهکمری
۰۲:۰۰ ۰۴ تير ۱۴۰۳
انشاالله مردم فلسطین پیروزاست اصلاح طلبان بدانند قدرت حزب اله قدرت یمن قدرتهای حزب لله عراق همان بازدارندگی ایران است اصلا طلبان آنرا نادیده میگیرند روحانی می‌گفت موشک بچه درد من میخورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۰۴ تير ۱۴۰۳
حزب الله هم الغالبون...
اسلام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد. امام روح الله ع
United States of America
ناشناس
۲۱:۲۸ ۰۳ تير ۱۴۰۳
بـــه امید نابودی کامل صهیون
آخرین اخبار