جمهوری اسلامی صاحب گفتمان و بنیانگذار تمدین نوین اسلامی است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: چشم تمام کشور‌های جهان به انتخابات ایران اسلامی دوخته شده، زیرا ما اکنون صاحب گفتمان مقاومت و بنیانگذار تمدن نوین اسلامی هستیم.

 رضا شریفی در همایش انتخابات در سراوان که با حضور علمای شیعه و سنی، سران طوایف و اقشار مختلف این شهرستان برگزار شد اظهار کرد: باید به خودمان ببالیم که جمهوری اسلامی وارد اینچنین وزن راهبردی شده که همه دستگاه‌های رسانه ای، اطلاعاتی، امنیتی، سیاسی، راهبردی و علمی جهان ایران را به عنوان یک پروژه در دستور کار قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: اکنون در جایی ایستاده‌ایم که چشم دشمنان جمهوری اسلامی به وعده صادق، انتخابات و به مواضع مسولان نظام دوخته شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در کشور‌های مختلف جهان انتخابات برگزار می‌شود تصریح کرد: در هیچ کدام از این کشور‌ها به اندازه انتخابات ایران حساسیت ایجاد نمی‌شود چرا که مردم کشور برای این انقلاب در کنار یکدیگر تلاش کرده‌اند و هزاران شهید داده‌اند اینها سبب شده ما اکنون صاحب گفتمان مقاومت و بنیان‌گذار تمدن نوین اسلامی باشیم.

وی اظهار کرد: دشمن از قدرت جمهوری اسلامی ترس دارد چرا استکبار بار‌ها در منطقه آمده و اعلام کرده که جریان خاصی در منطقه حاکم باشد، اما جمهوری اسلامی هیچ وقت زیر بار این مساله نرفته است.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران با دادن هزاران شهید همچنان استوار ایستاده و برای جهانیان روشنگری انجام داده که نتیجه آن بیداری اسلامی و بیداری جهانی شده است.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مقاومت هزینه دارد عنوان کرد: گفتمان اسلام، جهاد، ایثار، شهادت و زیر بار حرف زور نرفتن سبب شده اکنون پرچم جمهوری اسلامی بالا باشد.

به گفته وی؛ گفتمان انقلاب اسلامی که در واقع همان گفتمان اسلام است دشمنان را اذیت می‌کند به همین دلیل، چون نتوانستند روی نسل انقلاب تاثیرگذار باشند برای رسیدن به اهداف خودشان روی نسل جدید برنامه ریزی و سرمایه گذاری کرده‌اند.

شریفی تصریح کرد: دشمن در این خیال است که می‌تواند روی نسل جوان ما سرمایه گذاری کند چرا که تصور می‌کند نسل جوان گذشته را قبول ندارد در حالیکه این‌گونه نیست و در نتیجه به دنبال فروپاشی نرم در قالب جنگ تهاجم و ترکیبی است.

وی با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب خطاب به دانشجویان اروپایی در سال ۱۳۹۳، بیانیه گام دوم انقلاب و ابلاغ آن در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ و نامه اخیر حضرت آقا خطاب به دانشجویان آمریکایی و اروپایی در خرداد ماه ۱۴۰۳ اظهار کرد: این سه موضوع راهبردی در جهت خنثی سازی حرکت جدید غربی‌ها علیه نسل جدید کشور که آن را نسل z می‌خواند، است.

برچسب ها: استانداری ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار