عملکرد مسئولان، بیشترین تاثیرگذاری در دلگرم‌کردن مردم برای انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین تأثیرگذاری در دلگرم‌کردن مردم برای انتخابات، عملکرد مسئولان نظام است البته این تنها مختص زمان انتخابات نیست؛ بلکه باید در طول سال درست عمل کرده و خدمت‌رسانی داشته باشیم.

آیت‌الله مصطفی محامی در جلسه قرارگاه ملی جهاد تبیین، ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر و گرامیداشت نام و یاد شهدا از جمله شهید جمهور بیان کرد: شهادت شهید جمهور بر اساس حکمت الهی بود؛ اما خداوند حکیم، خدای رحیم هم هست و امیدواریم خداوند متعال بر اساس رحمت خود به جامعه اسلامی نظر کند و این اتفاق را مایه خیر قرار دهد.
 
 وی افزود: دشمن با تبلیغات سوء خود سعی می‌کند این گونه القا کند که بین مردم و مسئولان در جامعه اسلامی شکاف ایجاد شده، اما در واقع مردم با حضور پر شور در مراسم تشییع پیکر شهید جمهور و مراسمات عزاداری ایشان پاسخ محکمی به دشمن دادند و امیدواریم این کار با حضور پر شور مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح تکمیل شود.
 
 آیت‌الله محامی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد اصلح در حفظ قدرت ملی، وحدت اجتماعی و رشد و آبادانی کشور مؤثر است و باعث می‌شود دشمن از ضربه‌زدن به کشور ناامید شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار