راه شهید جمهور ادامه دارد

فرماندار تفتان گفت: مسئولان تفتان برای خدمت به مردم و کاهش مشکلات جهادی و بسیجی وار ورود کنند.

میز خدمت جهادی با حضور فرماندار شهرستان تفتان، بخشدار مرکزی، شورای اداری و سایر مسئولین شهرستان تفتان در مسجد جامع روستای گرچرک بخش مرکزی تفتان برگزار شد.

نادر ابراهیمی بخش دار بخش مرکزی شهرستان تفتان ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی اهم مطالبات مردمی را جهت پیگیری به سمع و نظر فرماندار شهرستان و مدیران شورای اداری اعلام کرد

علیرضا شهنوازان در نشست میز خدمت جهادی معتمدین و ریش سفیدان بخش مرکزی اظهارکرد: جلسات مختلف با هدف بررسی مشکلات برگزار می‌شود و امروز جا دارد از خدمات دولت مردمی تشکر و شهادت رییس جمهور و همراهان ایشان را تسلیت و از خدمات شهید خدمت با توجه به حضور مستمر در شهرستان و استان برای بررسی پروژه‌های آبرسانی، راهداری و برقرسانی تقدیر کنیم. اما مشکلات برق، آب، را‌های روستایی زیاد است همت جهادی، بسیجی وار میطلبد

وی افزود: بررسی مشکلات مدارس فرسوده و ساخت مدرسه جدید از مواردی است که مسوولان باید پیگیر باشند. در اینجا باید عنوان کنم طرح هادی روستا‌های بخش مرکزی با همراهی بنیاد مسکن استان در حال پیگیری است.

فرماندار تفتان با اشاره به اینکه برای بازسازی بندسار‌ها تصمیمات بسیارخوبی گرفته شده است، گفت: همکاری و برنامه ریزی بسیار خوب جهاد کشاورزی شهرستان و استان در خصوص ساخت آب بند‌ها و ترمیم بندسار‌های حوزه کشاورزی بخش مرکزی باعث رونق و آبادانی و در نهایت مهاجرت معکوس از شهر و حاشیه شهر به روستا‌ها خواهد شد.

دهیاران و شورا‌ها هر کدام نسبت به مشکلات مهم روستا‌ها و دغدغه مردم حل مشکلاتشان از قبیل آبرسانی، توسعه شبکه برق و رفع افت ولتاژ برق ترانس، زیر ساخت مخابراتی و آنتن دهی تلفن همراه، اشتغال جوانان، ترمیم راه آسفالت رگلاژ و تسطیح راه خاکی، ترمیم و بازسازی قنوات، اجرای طرح هادی، افزایش سطح تعامل ادارات با مردم در این رویداد که در میان استقبال مردم برگزار شد، در راستای تکریم حقوق شهروندی و پاسخگویی به مردم، علیرضا شهنوازان فرماندار، خود پای صحبت مراجعین نشسته و ضمن ارائه مشاوره، پاسخگوی مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مردم بودند.


شهنوازان فرماندار تفتان بیان کرد؛ میز‌های خدمت جهادی به عنوان مسیری مکمل و راهی میانبر برای ارائه خدمات اداری به مردم و ایجاد روحیه جهادی انقلابی در مسئولین، موجب افزایش کارآمدی و جبران مشکلات و معایب نظام اداری موجود می‌شود.

برچسب ها: میزخدمت ، فرمانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار