مجریان انتخابات هیچ گونه جانب داری نخواهند داشت

استاندار قزوین گفت: مجریان انتخابات هیچ گونه جانب داری نخواهند داشت و تا پایان انتخابات سخت گیرانه‌ترین برخورد‌ها با جانب داران و از بین برندگان عدالت انتخاباتی اجرا خواهد شد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه شورای اداری استان قزوین گفت: آیت الله رئیسی در دوران ریاست جمهوری خود نشان دادند که می‌توان با طهارت بخشیدن به قدرت، اصالت دادن به اخلاق، رعایت صداقت و امانت داری و سپردن امور به کسانی که باور به توان ایرانی دارند به بهترین شکل ممکن کشور را پیش برد.

وی افزود: البته هرچند این دوره کوتاه بود ولی ایشان نشان دادند که می‌توان بزرگترین مشکلات را با پرداخت کمترین هزینه مرتفع کرد و آیت الله رئیسی با اولویت گذاری منافع مردم و تاکید بر آرمان‌های انقلاب اسلامی دولت را پیش برد.

اعلایی با بیان اینکه مبارزه با فساد در اولویت برنامه‌های دولت قرار داشت و دیگر افراد مفسد خط قرمز دولت نبودند، گفت: اقدامات مطرح شده و بسیاری از اقدامات دیگر نشانگر تلاش‌های دولت خدمتگذار است و این اقدامات دولت آیت الله رئیسی را به یک دولت شاخص و تراز تبدیل کرد.

استاندار قزوین اضافه کرد: دستاورد‌های دولت بر کسی پوشیده نیست البته اشکالاتی هم بوده است ولی جریان حاکم بر سیاست گذاری کلان کشور دغدغه‌مند به مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی بود.

نماینده عالی دولت اظهار داشت: آن چیزی که دولت سیزدهم را روی کار آورد و باعث افتخار ایران و ملت‌های جهان اسلامی شد خواست و اراده مردم بود و از این پس هم مردم مسیر پیش رو را انتخاب خواهند کرد.

وی افزود: در شرایط فعلی به عنوان آخرین اقدام دولت، برگزاری انتخابات پیش رو از اهمیت مضاعفی برخوردار است و موظف هستیم با دقت و امانت داری انتخابات را برگزار و امانت مردم را به منتخب بعدی بسپاریم.

اعلایی گفت: در سطح استان با دقت و درایت انتخابات برگزار خواهد شد و نسبت به تمامی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری نگاه واحدی وجود دارد و هرکدام از آنها می‌تواند با اقبال مردم اداره کرد کشور را در اختیار بگیرد و مجریان انتخابات هیچ گونه جانب داری نخواهند داشت.

استاندار قزوین اضافه کرد: به عنوان نماینده عالی دولت در استان اعلام می‌کنم تا پایان انتخابات سخت گیرانه‌ترین برخورد‌ها با جانب داران و از بین برندگان عدالت انتخاباتی اجرا خواهد شد و کمترین تخلف بیشترین مجازات را در پی خواهد داشت و در صورت هرگونه جانب داری همان روز مسئول مربوطه جابجا خواهد شد.

وی ادامه داد: البته مجریان انتخابات باید رفتار نامزد‌های انتخاباتی را براساس قانون رصد کنند و نسبت به هرگونه تخلف اقدامات لازم را انجام دهند.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: فردای انتخابات روز جشن ملی جمهوری اسلامی ایران است و همه مردم این روز بزرگ را جشن خواهند گرفت، چرا که این حضور‌ها آینده کشور را بیمه خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.