امام جمعه قزوین:

انتخابات پرشور سیلی بزرگی به گوش آمریکا می‌زند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، سیلی بزرگی به گوش آمریکا می‌زند.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در مراسم گرامیداشت اربعین فراق شهدای خدمت در مسجد امام حسن عسگری (ع) قزوین گفت: فردا زلزله بزرگی بر اندام رژیم صهیونیستی خواهد افتاد و سیلی بزرگی نیز بر گوش آمریکا نواخته خواهد شد.

وی اضافه کرد: شهید خدمت، قطار انقلاب اسلامی را به سراسر جهان ارسال کرد و امروز همه وظیفه داریم شخصی را انتخاب کنیم تا بر سرعت این قطار شدت ببخشد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی اضافه کرد: در همین ساعات باقی مانده تا انتخابات همه را راضی کنید که به پای صندوق‌های رای بیایند و در عین حال نیز تلاش کنیم تا به شبیه‌ترین فرد شهدای خدمت رای دهیم.

امام جمعه قزوین ادامه داد: نامزد انتخاباتی داریم که به جای پاسخ دادن به سوال مجری، به آمریکا چراغ سبز نشان می‌دهد و خودشیرینی می‌کند تا در آینده کشور را نوکر نظام سلطه قرار دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی بیان کرد: شهید رییسی با تواضعی که نسبت به مردم داشت و با صداقتی که رفتار می‌کرد، همه را شرمنده کرد، اول او را بیسواد ۶ کلاس سواد خطاب کردند، اما آن شهید در برابر این هجمه‌ها سکوت پیشه ساخت و متواضعانه رفتار کرد.

امام جمعه قزوین بیان کرد: رییس جمهور شهید در مقابل چشم جهانیان و در سازمان ملل متحد کتاب قرآن را در دست گرفت، تصویر شهید حاج قاسم سلیمانی را نشان داد و موجبات قوت قلب مستضعفان عالم را فراهم کرد.

مراسم گرامیداشت چهلمین روز فراق شهدای خدمت، شامگاه پنجشنبه با حضور مسوولان دولتی، نیرو‌های مسلح و اقشار مختلف مردم قزوین در مسجد امام حسن عسکری (ع) این شهر برگزار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار