حجاج گیلانی فردا و پس فردا باز می‌گردند

مدیر حج و زیارت گیلان از بازگشت حجاج گیلانی در روز‌های ۵ و ۶ تیر ماه به این استان خبر داد.

وحید اسکندری، مدیر حج و زیارت گیلان با اشاره به آغاز پرواز بازگشت حجاج کشورمان که از صبح جمعه یک تیر ماه گفت: حجاج گیلانی در ۲ مرحله وارد این استان خواهند شد.

او افزود: ۲ کاروان در مرحله اول در صورت نداشتن تأخیر هواپیمایی ساعت ۱۴:۴۰ فردا (سه شنبه ۵ تیر ماه مصادف با عید غدیر خم) به فرودگاه سردار جنگل رشت مراجعت خواهند کرد.

مدیر حج و زیارت گیلان تصریح کرد: همچنین ۲ کاروان دیگر ساعت ۳:۵۰ دقیقه بامداد چهارشنبه ۶ تیر ماه وارد این استان خواهند شد.

به گفته اسکندری، یک کاروان ۱۸۵ نفری هم که کاروان آخر استان گیلان است، روز دوشنبه ۱۸ تیر ماه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) تهران به میهن اسلامی بازگشت خواهند داشت.

کم‌سن‌ترین حاجی گیلانی امسال ۱۲ ساله است

او با بیان اینکه مسن‌ترین حاجی گیلانی امسال، ۸۲ ساله است و کم‌سن‌ترین آنها ۱۲ سال دارد، همچنین گفت: برابر آخرین گزارش اعلام شده حال عمومی همگی حاجیان گیلانی در این ۵ کاروان رضایتبخش بوده و در صحت و سلامت هستند.

استان گیلان در سفر معنوی حج امسال ۶۳۰ زائر داشت که از این تعداد ۴۴۵ نفر از فرودگاه سردار جنگل رشت به مدینه منوره مشرف شدند و ۱۸۵ نفر هم در قالب یک کاروان از فرودگاه امام خمینی (ره) به مدینه منوره مشرف شدند.

برچسب ها: حج تمتع ، حجاج گیلانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.