کشف ۵ تن نان خشک در بیرجند

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی از کشف دپوی ۵ تن نان خشک سالم در یکی از انبار‌های بیرجند خبر داد.

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت استان اخباری مبنی بر اینکه برخی از نانوایی‌های بیرجند، با آرد یارانه‌ای دریافتی، نان پخته و سپس اقدام به خشک کردن آن می‌کنند و به ۲ برابر قیمت به فروش می‌رسانند دریافت کردند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت. 

او افزود: مأموران با انجام تحقیقات و بررسی‌های میدانی و گشت زنی‌های مستمر، انباری را در بیرجند شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضائی انبار مورد نظر بازرسی  و مقدار ۵ تن نان خشک سالم دپو شده از این محل کشف شد.

سرهنگ دهقان بیان کرد: انبار دپوی نان خشک شناسایی شده متعلق به یک نانوایی در بیرجند است که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و متهم برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.  

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه مبارزه با جرائم اقتصادی بخصوص احتکار اقلام معیشت محور از اولویت‌های پلیس بوده و با جدیت با مفسدان اقتصادی برابر قانون برخورد خواهد شد، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت‌ها و تخلفات اقتصادی و قاچاق را از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.