امور خیریه اولویت اوقاف خراسان رضوی است

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: سازمان اوقاف در گذشته بیشتر پیگیر امور موقوفات بود و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اکنون پیگیر امور خیریه‌ها است.

حجت الاسلام جمال ایزدی روز دوشنبه در جشن ولایت علوی اکمال دین نبوی ویژه ۱۵۰ زوج جوان گفت: ستاد هماهنگی امور خیریه اوقاف استان به عنوان ستاد مردمی، بناست که با تعامل و ارتباط با دستگاه های مربوطه به ویژه موسسات خیریه، کار خیر انجام دهد.

وی ادامه داد: این ستاد در چند عرصه ازدواج، نهاد خانواده، اشتغال و کارآفرینی، مسکن و درمان فعالیت دارد و امروز شاهد یکی از اقدامات این ستاد یعنی مراسم ازدواج ۱۵۰ زوج جوان هستیم.

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی بیان کرد: در قرآن کریم چند عمل مومن باعث آرامش می شود که از آن جمله می‌توان به نماز، ازدواج و تشکیل خانواده اشاره کرد.

تعیین سرنوشت کشور با انتخاب اصلح

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی نیز در این آیین گفت: شاخصه های بیان شده از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مانند ایمان به آرمان های انقلاب و ادامه دهنده راه شهدای خدمت باید مد نظر مردم برای انتخاب فرد اصلح در انتخابات ریاست جمهوری باشد.

حجت الاسلام محمد احمدزاده افزود: در انتخابات روز جمعه می توانیم با انتخاب خوب خود، شاهد درخشش کشورمان باشیم، انتخاب خوب موجب رقم خوردن اتفاقات خوب می شود.

وی بیان کرد: شما با انتخاب خوب خود به فرمایش خدا لبیک ‌گفتید و با انتخاب، شریک زندگی خود را رقم زدید و امید است در انتخابات پیش رو با انتخاب خوب، سرنوشت کشور خود را به بهترین نحو رقم بزنید.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با اشاره به اینکه واقف بانی این مجلس (جشن ازواج ۱۵۰ زوج) مرحوم سید «حسن تاجر شیرازی» است، گفت: او با نیت خیری که داشت، با برپایی این مجلس همچنان زنده است و آثار و برکات آن همیشه وجود دارد.

برچسب ها: امور خیریه ، اوقاف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار