در راستای جلوگیری از بروز تنش آبی صورت گرفت؛

افزوده شدن۴۶۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب کرمان

به منظور تامین آب مورد نیاز شهروندان و جلوگیری از بروز تنش آبی در فصل تابستان، ۴۶۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید آب شهر کرمان افزوده شد.

علیرضا عبدیان مدیرعامل شرکت آبفای استان کرمان گفت: به منظور تامین آب مورد نیاز شهروندان و جلوگیری از بروز تنش آبی در فصل تابستان، از ماه‌ها قبل تمهیداتی اندیشیده شد که یکی از این موارد حفر و تجهیز ۲۰ حلقه چاه پدافندی با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد تومان در شهرستان کرمان است.

وی افزود: ۱۸ حلقه از چاه‌های پدافندی شهرستان کرمان تا پایان خرداد ماه وارد مدار بهره برداری شده که با اجرای ۱۱ هزار و ۴۰۰ متر خط برق ۲۰ کیلو ولت و ۱۵ کیلومتر خط انتقال آب، ۴۶۰ لیتر بر ثانیه به توان تولید شهر آب کرمان افزوده است.

عبدیان تصریح کرد: با تلاش شبانه روزی کارکنان مجموعه آب و فاضلاب کرمان، این ۱۸ حلقه چاه از ابتدای امسال تا کنون وارد مدار بهره‌برداری شده که از این تعداد تنها ۸ حلقه در نیمه دوم خرداد ماه وارد مدار شده اند و شامل ۴ حلقه چاه در دشت چاری، ۳ حلقه دشت غزال و یک حلقه دشت جوپاری است.

مدیرعامل شرکت آبفا استان کرمان بیان داشت: همه همکاران ما به صورت شبانه روزی تلاش می‌کنند که آب شرب سالم و بهداشتی مورد نیاز مردم را تامین کنند؛ لذا با توجه به گرمی هوا در فصل تابستان که مصرف آب نیز افزایش پیدا می‌کند از تمامی شهروندان تقاضا داریم با مدیریت مصرف آب، این شرکت را در خدمت رسانی بهتر یاری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار