آغاز ساخت پل بایلر کلاله و بهره برداری از ۲۰۰ واحد مسکن روستایی در گنبدکاووس با حضور استاندار

عصر امروز با حضور استاندار دویست واحد مسکن روستایی و طرح اصلاح شبکه توزیع آب در گنبدکاووس به بهره برداری رسید و ساخت پل بایلر کلاله آغاز شد.

خسروی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان گفت: دویست واحد مسکونی روستایی با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال و ۱۱ هزار و پانصدمین واحد نوسازی شده روستایی عصر امروز دوشنبه چهارم تیر در مراسمی به صورت متمرکز در روستای قزلجه پشمک گنبدکاووس به بهره برداری رسید.

همچنین با حضور استاندار طرح پهنه‌بندی توزیع آب آشامیدنی با هدف توزیع عادلانه آب برای روستا‌های اقماری و خیابان‌های دارای تنش شهر گنبدکاووس با انجام ۲ هزار و ۳۰۰ متر لوله‌گذاری و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

آغاز ساخت پل بایلر در مسیر راه ارتباطی گنبدکاووس - کلاله نیز طرح دیگری بود که با حضور استاندار انجام شد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گنبدکاووس گفت: این پل شامل ۲ دهنه ۲۵ متری با اعتبار ۶۳۵ میلیارد ریال توسط پیمانکار بر روی رودخانه اوقان در مدت ۱۸ ماه ساخته می‌شود.

اونق افزود: پل بتنی و قدیمی بایلر این شهرستان با هشت متر عرض و ۲۵ متر طول، بیش از ۴۰ سال قدمت دارد و جوابگوی نیاز فعلی نیست.

استاندار همچنین در سفر به گنبدکاووس در دومین همایش استانی روز ملی اصناف که با حضور بازاریان و اتحادیه‌های استان در گنبدکاووس حضور یافت و در سخنانی اصناف را بازوان انقلاب اسلامی دانست.

دکتر علی محمد زنگانه گفت: واحد‌های صنفی با عرضه کالا‌های با کیفیت داخلی و عدم عرضه کالا‌های قاچاق زمینه ساز تحقق رشد ۸ درصدی، اشتغال و تولید ملی هستند.

وی افزود: استان گلستان دومین استان امن کشور برای سرمایه گذاری است و در سفر دوم رئیس جمهور شهید از ۱۶۶هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش‌های عمرانی و اقتصادی عبور کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار