اعزام نجاتگران گلستان به ۱۹۱ ماموریت امدادی در خرداد ماه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: طی ماه گذشته نجاتگران گلستانی به ۱۹۱ عملیات امدادی اعزام شدند و به ۷۸۲ نفر خدمات امدادی ارائه دادند.

قاسم غریب آبادی گفت: ۱۹۱ حادثه ماه گذشته شامل ۱۴۴ مورد جاده‌ای و ترافیکی، ۱۸ مورد شهری، ۱۶ مورد کوهستان، ۳ مورد آبگرفتگی، ۳ مورد هوایی و ۷ مورد حوادث دیگر بوده است.

وی مجموع حادثه دیدگان در این مدت را ۷۸۲ نفر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۳۲۶ نفر مصدوم شدند که ۱۳۵ نفر آنها توسط نیرو‌های جمعیت هلال احمر گلستان به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

وی گفت: برای این تعداد از حوادث ۵۰۷ نیروی عملیاتی در قالب ۲۳۶ تیم به همراه ۱۶۳ آمبولانس، ۳۰ خودروی نجات، ۶ خودروی کمکدار سبک، یک دستگاه موتورسیکلت امدادی و ۷ خودروی دیگر بکارگیری شده است.

قاسم غریب آبادی ادامه داد: گرگان با ۳۴ حادثه، گالیکش با ۳۲ حادثه و علی آباد کتول با ۲۶ حادثه جزو شهرستان‌هایی بوده اند که بیشترین گزارش از حوادث به آنها اعلام شده است. همچنین از لحاظ پایگاهی، پایگاه سه راهی گالیکش با ۲۵ حادثه، پایگاه‌های قرق و زرین گل با ۲۳ حادثه و چاتال با ۱۵ حادثه بیشترین مورد حوادث را با توجه به ماموریت‌های اعلامی از سوی مرکز کنترل و هماهنگی عملیات استان (eoc) پوشش داده اند.

وی تاکید کرد: تلفن ندای امداد ۱۱۲ جمعیت هلال احمر گلستان در هر ساعت از شبانه روز آماده دریافت تماس‌های اضطراری هموطنان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار