اعلام برنامه های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در قم

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در اطلاعیه‌ای برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را اعلام کرد.

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در اطلاعیه‌ای برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را اعلام کرد؛ که متن آن به شرح زیر است:

«مردم دنیا که همیشه در قضایای مختلف، شعار طرفداری از حقوق بشر را از زبان آمریکایی‌ها شنیده‌اند باید در آینه فلسطین، چهره زشت واقعیِ سیاست‌های آمریکایی را مشاهده کنند».
مقام معظم رهبری مدظله‌العالی

حقوق بشر یکی ار واژه‌های پرتکرار در دهه‌های اخیر است که علی رغم مفهوم زیبا و انسانی آن باید گفت مورد تهاجم ستیزه‌جویانه کشور‌های مدعی احترام به آن قرار گرفته است. تأکید دین مبین اسلام بر رعایت حقوق افراد و تعیین مصادیق
و الزامات مختلف در حمایت از کرامت انسان، سندی واضح بر این نکته است که امروز بلندترین و صحیح‌ترین صدا در حمایت از حقوق انسان‌ها در جهان صدای اسلام و جمهوری اسلامی است.
برخور دوگانه غرب و کشور‌های اروپایی با مفهوم حقوق بشر و استفاده ابزاری از این واژه به گونه‌ای شده است که امروز صدای اعتراض دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف آمریکا شعار‌های توخالی سردمداران و سیاستمداران ضد بشری را مورد هدف قرار داده و شعار‌های اساسی و بنیادی انقلاب ایران که سال‌ها بیان می‌شد در آن اجتماعات به گوش می‌رسد.
کشتار وحشیانه زنان و کودکان مظلوم در غزه و حمله به اردوگاه آوارگان در این منطقه توسط رژیم نحس صهیونیستی
و حمایت آمریکا و دیگر کشور‌های اروپایی تصویری واضح و جدید از احترام به حقوق بشر در چند ماه گذشته است که در برابر دید جهانیان قرار گرفته است.
جمهوری اسلامی ایران نیز یکی از قربانیان تروریسم بین المللی و مورد هجوم داعیه‌داران حقوق بشر در حوادث گوناگون پس از انقلاب است که روز‌های میانی ماه تیر با اتفاقات مختلفی همچون ترور مسؤولین نظام، بمب گذاری و سرنگونی هواپیمای مسافری گواه بر این ادعاست.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم در آستانه سالروز شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران وفادار انقلاب
و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و اربعین شهدای خدمت ضمن دعوت از مردم انقلابی و مؤمن شهر مقدس قم جهت مشارکت پرشور در انتخابات و انتخاب رئیس جمهوری پر تلاش و معتقد به مبانی و آرمان‌های انقلاب، همگان را به شرکت در مراسم ویژه اعلامی این ایام دعوت می‌نماید.
۱ - چهارشنبه ۶ تیر - بعد از نماز مغرب و عشاء - شبستان حضرت امام خمینی (ه) حرم مطهر
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر رفیعی
۲ – پنج‌شنبه ۷ تیر – ساعت ۸ صبح – سالن اجتماعات گلزار شهدای سوم خرداد (خیابان ارم)
همراه با غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای هفتم تیر مدفون در گلزار شهدای شیخان و حرم مطهر
با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین موسوی مقدم نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران
۳ - پنج‌شنبه ۷ تیر - بعد از نماز مغرب و عشاء - شبستان حضرت امام خمینی (ه) حرم مطهر
با سخنرانی حضرت آیت الله میرباقری

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.