مزار شهدای هفتم تیر در قم غبار روبی و عطر افشانی شد

همزمان با سالگرد حادثه هفتم تیر، مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار مطهر ۱۲ شهید این حادثه در قم برگزار شد.

 همزمان با هفته قوه قضاییه، مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای هفتم تیر با حضور کارکنان دستگاه قضایی استان در گلزار شهدای سوم خرداد برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نقش نفاق و شناخت خوب شهید بهشتی از جریان نفاق در اول انقلاب گفت: شهید بهشتی جریان نفاق را خوب می‌شناخت و در مقابل آن ایستاد.

حجت الاسلام و المسلمین سید رمضان موسوی مقدم با بیان اینکه یکی از شگرد‌های نفاق، نفوذ است و بیشتر ضرباتی که بر پیکر انقلاب وارد شد از طرف منافقان صورت گرفت افزود: بیشتر آسیب‌های امروز بر آمده از فعالیت‌های جریان نفاق است که مشکلات بی شماری را متوجه کشور کرده است و بیشتر مشکلات بر آمده از همین جریان است و باید برای خنثی کردن اقدامات این جریان عمل کرد.

رئیس کل دادگستری استان هم در این مراسم با اشاره به نقش و جایگاه شهید بهشتی در انقلاب اسلامی و پایه گذاری نظام قضایی جمهوری اسلامی گفت: شهید بهشتی به عنوان یکی از شخصیت‌های برجسته در حزب جمهوری اسلامی در تقویت تفکر انقلابی در کنار جمهوریت و اسلام اصیل نقش آفرینی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی مظفری افزود: منافقان با انجام ترور‌های متعدد به دنبال حذف رهبران انقلاب بودند، اما وجود رهبر کبیر انقلاب و هدایت‌های امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی با قدرت حفظ شد و از منحرف شدن مسیر انقلاب جلوگیری شد.

گفتنی است ۱۲ شهید والامقام حادثه هفتم تیر سال ۶۰ در شهر مقدس قم مدفون هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار