اعتقاد به ولایت فقیه اصل صلاحیت حکمرانی در نظام اسلامی است

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ولایت فقیه از ارکان مهم نظام اسلامی است و اگر کسی به آن اعتقاد نداشته باشد، صلاحیت لازم برای حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

آیت‌الله محمود رجبی شامگاه دوشنبه در همایش جهادگران تبیین گفت: هرجا که مردم حضور پر رنگی داشته‌اند، لحن دشمن هم تغییر پیدا کرده و هرجا که غفلت شد، دشمن گستاخ‌تر شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: مشارکت در انتخابات یک وظیفه دینی است و همه در برابر آن مسوول هستیم و باید در پیشگاه خداوند جوابگوی آن باشیم.

عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: برای انگیزه سازی مردم ضمن شرکت در انتخابات نباید از فضای مجازی و حقیقی غافل بشویم، فلذا باید قدم ویژه‌ای در این راستا برداریم.

او ادامه داد: جمهوری اسلامی ادامه دهنده مسیر ائمه اطهار است و مردمی که نظام اسلامی را یاری می‌دهند، از لطف و یاری خداوند بی بهره نخواهند ماند، ضمن اینکه مردم در حفظ و شکوفایی نظام بسیار موثر و نقش آفرین هستند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اذعان کرد: رییس جمهور باید دل در گرو خداوند داشته باشد و از دستورات خداوند تبعیت کند و فردی که امید در دل نداشته باشد، سزاوار این جایگاه نیست، چراکه کسی که به خداوند امید داشته باشد، استکبار ستیزی را از اهم وظایف خودش می‌داند.

آیت الله رجبی یادآور شد: زوال نظام اسلامی، هدف اصلی استکبار است، ضمن اینکه مهمترین شرط فرد اصلح برای ریاست جمهوری همین همت مضاعف برای مقابله با مستکبران است.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: ما تا زمانی که ایادی استکبار دست از تجاوزگری بر ندارند به دشمنی با آنها ادامه خواهیم داد و ما هیچیک از نظام‌های طاغوتی حتی رژیم صهیونسیتی را به رسمیت نمی‌شناسیم.

رئیس موسسه امام خمینی (ره) عنوان کرد: ولایت فقیه از ارکان مهم نظام اسلامی است و اگر کسی به آن اعتقاد نداشته باشد، صلاحیت لازم برای حکمرانی در نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه مقام معظم رهبری مهمترین نقش را در حفظ و اعتلای نظام ایفا کردند،بیان کرد: رییس جمهور باید پیش از امر رهبری به وظایف خود عمل کند و به آن واقف باشد، چراکه این مقام یک مقام الهی است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآورشد: شهید آیت الله در راه خدمت به مردم و صیانت از مرز‌ها خستگی ناپذیر و جهادی بود و ساده زیستی از مهمترین ویژگی‌های این رییس جمهور فقید بشمار می‌آید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.