برق دار شدن ۲۱ روستای کرمانشاه در دولت سیزدهم

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه با اشاره به اولویت دولت سیزدهم برای خدمت رسانی به مناطق محروم گفت : در راستای این سیاست محرومیت‌زدایی در سه سال گذشته به ۲۱ روستا بدون برق استان کرمانشاه با ۱۸۴ خانوار برق رسانی و تعداد ۵۴۴ سلول خورشیدی نیز در مناطق عشایری توزیع شده است.

محمد مرادی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به دیگر خدمات شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه در دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت : در این مدت به بیش از ۵۱ هزار مشترک جدید؛ ۴۰ هزار بخش خانگی، چهار هزار بخش عمومی، ۷۰۰ مشترک در بخش کشاورزی و بیش از ۵۰۰ مشترک در بخش صنعتی خدمت رسانی شده است.

وی به خدمات گسترده دولت سیزدهم در حوزه اصلاح و بهینه سازی شبکه برق استان کرمانشاه با جذب اعتبار ۲ هزار میلیارد تومانی اشاره کرد و گفت: در این مدت شبکه برق ۴۴۲ روستای اصلاح و بهینه سازی شده است.

مرادی ادامه داد: در سه ساله دولت سیزدهم ۱۶ پاسگاه مرزی استان کرمانشاه شامل ۹ پاسگاه در پاوه، ۶ پاسگاه در ثلاث باباجانی و یک پاسگاه در جوانرود برقدار شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه به طرح پاداش مشترکان برق در بخش مدیریت مصرف اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۶۷ میلیارد تومان، سال گذشته ۳۸۱ میلیارد تومان و در مجموع در دولت سیزدهم ۵۴۸ میلیارد تومان پاداش به مشترکین کم مصرف استان کرمانشاه اعطا شده است.

مرادی شهید رئیسی را بهترین الگو در تراز کارگزاران جمهوری اسلامی؛ فرد خستگی‌ناپذیر، جهادی و مردمی معرفی کرد که همواره در تلاش بود از همه فرصت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کند .

برچسب ها: اداره برق ، برق رسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.