۸۵ کیلومتر از راه‌های شهرستان پارس آباد آسفالت ریزی شده است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پارس‌آباد مغان گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۸۵ کیلومتر از راه‌های این شهرستان آسفالت‌ریزی شده است.

آیدین مرادی در مراسم رونمایی از خدمات ۳۳ ماهه دولت شهید رئیسی در پارس‌آباد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان خدمت اظهار کرد: راه و سیره شهدای خدمت به ویژه رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی ادامه دارد و راهداران شهرستان پارس‌آباد نیز با خدمت صادقانه به مردم دین خود را به این شهدا ادا خواهند کرد.

او از اصلاح هندسی و ایمن‌سازی مسیر سه‌راهی فرودگاه و احداث روشنایی از سه‌راهی فرودگاه تا اجیرلو در محدوده این شهرستان خبر داد و گفت: علاوه بر این ورودی شهر پارس‌آباد از سمت بیله‌سوار ایمن‌سازی، آشکارسازی و ساماندهی شده است.

عضو شورای اداری شهرستان پارس‌آباد همچنین از اجرای روشنایی در نقاط پرتصادف از جمله تقاطع‌های ایران آباد، مغانسر، پل عنبرلو، بران و چهل پله خبر داد.

مرادی در ادامه نصب گاردریل و نیوجرسی، تعمیرات ابنیه فنی، تهیه و نصب تابلو و علایم ایمنی، خط‌کشی راه‌های اصلی، فرعی و روستایی و عملیات نگهداری راه و ابنیه را از دیگر خدمات راهداری پارس‌آباد طی سه سال اخیر ذکر کرد.

او همچنین از اجرای عملیات روکش آسفالت جاده ترانزیتی پارس‌آباد – بیله‌سوار، راه اصلی سربند – اردبیل و روکش آسفالت راه‌های روستایی قوشاقشلاق، گوشلو – ملاکندی، محمودآباد – پل عنبرلو، ایران آباد - پاراقشلاق توسط در دولت سیزدهم خبر داد.

به گفته رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پارس‌آباد، بهسازی، احداث و آسفالت راه فرعی عربلو – چهل پله، پروژه گردشگری دور دریاچه مغان و جاده میان گذر اصلاندوز از دیگر خدمات دولت سیزدهم به مردم پارس‌آباد در این مدت بوده است.

مرادی احداث و آسفالت راه‌های روستایی بایندور، آقاقلی، قهرمانلو – ایمانقویی مشهد علی و قنبرلوی رستم – کچی قشلاقی علیا، سفلی و وسطی – راه‌های روستایی هزار کندی، رحیم کندی و حاج حسن کندی – ابراهیم کندی ۲،۱ و لوله دره ۲،۱ و اروج کندی را از دیگر خدمات دولت سیزدهم در این شهرستان ذکر کرد.

او احداث، بهسازی و آسفالت ایستگاه صدا و سیما – راه‌های روستایی مرتضی کندی – حلاجلار، پارس‌آباد – گوشلو، راه فرعی قطعه ۲ عربلو – حاج عوض و راه روستایی قره تپه را از پروژه‌های شاخص این اداره در پارس‌آباد برشمرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.