پروژه‌های نیمه‌کاره بیله‌سوار تکمیل می‌شود

استاندار اردبیل خواستار جدیت دستگاه‌های مرتبط برای فعال‌سازی و تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان بیله‌سوار شد.

سیدحامد عاملی امروز در نشست ویژه بررسی مسائل و پروژه‌های شاخص بیله‌سوار گفت: با توجه به نیمه‌کاره ماندن تعدادی از پروژه‌های شهرستان از سال‌های گذشته از جمله مرکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای بیله‌سوار و جعفرآباد، تعیین تکلیف و تجهیز ساختمان تکمیل‌شده از سوی فنی‌وحرفه‌ای ضروری است.


او با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی بانوان بیله‌سوار از سال ۸۶ بیان کرد: ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای ادامه اجرای این پروژه مصوب شده و اختصاص می‌یابد و لازم است که اداره‌کل ورزش و جوانان استان نسبت به فعال‌سازی و اجرای آن اقدام کند. 


استاندار اردبیل افزود: در خصوص پروژه‌های حوزه سلامت شهرستان بیله‌سوار نیز باید تامین و تجهیز دستگاه سی. تی. اسکن بیمارستان بیله‌سوار، مسکن متخصصان و ساختمان ستاد شبکه بهداشت این شهرستان عملیاتی شود.


او با تاکید بر ورود جدی مدیران دستگاه‌های مرتبط برای اجرا و تعیین زمان تکمیل پروژه‌ها، بیان کرد: پیگیری و اجرای پروژه نیمه‌کاره مسکن مهر بیله‌سوار و جعفرآباد باید از سوی راه و شهرسازی دنبال شود و پیگیری و تکمیل بهسازی و روکش آسفالت روستای نقی‌قشلاقی به زیوه، اصلاح مسیر‌های چهار خطه اودلو - انجیرلو و پروژه‌های راه شهرستان بیله‌سوار هم مورد تاکید است.


عاملی همچنین با اشاره به پروژه‌های حوزه آب و فاضلاب و تصفیه‌خانه شهری و روستایی بیله‌سوار، اظهار کرد: پیگیری و اجرای این پروژه‌ها باید از سوی آب و فاضلاب استان اردبیل مورد توجه باشد و مسائل و نیازمندی‌های حوزه گمرک در زمینه تعیین تکلیف محوطه بلااستفاده، کمک به افزایش صادرات و رفع مشکلات مرتبط با شهرداری بیله‌سوار هم نیازمند پیگیری مسئولان مربوطه در گمرک و شهرداری بیله‌سوار است.


او ادامه داد: همچنین با توجه به ایجاد ناحیه صنعتی جدید در بیله‌سوار، تامین زمینی به مساحت ۱۰۰ هکتار و اجرای زیرساخت‌های لازم برای ایجاد صنایع فرآوری، ورود و پیگیری اجرا از سوی شرکت شهرک‌های صنعتی ضروری است.


استاندار اردبیل تامین زمین برای ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی در شهرستان بیله‌سوار را مورد اشاره قرار داد و گفت: با تامین زمین و تعیین تکلیف ساختار هیات مدیره منطقه آزاد، اقدامات بعدی انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.