مدیرکل کمیته امداد استان ایلام خبر داد

توزیع ۴۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان ایلام در عید غدیر

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام از توزیع بیش از ۴۰ هزار پرس غذای گرم و ۲ هزار و ۵۰۰ سبد معیشتی در بین نیازمندان این استان به مناسبت عید غدیر و دهه امامت و ولایت خبر داد.

ناصر مرادی پویانی با حضور در یکی از آشپزخانه‌های تهیه و بسته‌بندی غذا برای توزیع بین نیازمندان، اظهار کرد: تهیه و توزیع این اقلام خوراکی با همکاری کمیته امداد استان و شهرستان‌ها، مراکز نیکوکاری، مؤسسات خیریه و افراد خیر و نیکوکار در حال انجام است.

وی افزود: در سطح استان تعداد ۲۵ آشپزخانه پخت غذا برای تهیه و توزیع غذای گرم در بین نیازمندان تدارک دیده شده و فعالیت خود را از عید قربان آغاز کرده و تا عید غدیر استمرار داده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام تصریح کرد: در طول دهه امامت و ولایت تعداد ۷۶ پایگاه در مراکز کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و تعدادی از موسسات خیریه در زمینه دریافت نذورات قربانی و دیگر کمک‌های مردم نوع‌دوست استان در این مناسبت‌ها فعالیت داشته‌اند.

مرادی پویانی خاطرنشان کرد: امروز نیز به مناسبت عید غدیر با مشارکت مرکز نیکوکاری ابوتراب تعداد ۶ هزار پرس غذای گرم تهیه و تدارک دیده شده است که توسط مددکاران کمیته امداد بین نیازمندان شهرستان ایلام توزیع می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار