کشف مواد مخدر از نوع شیشه در مرز زابل

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف بیش از ۷۰ کیلوگرم مواد افیونی توسط مرزداران غیور هنگ مرزی زابل طی یک عملیات مسلحانه در مرز‌های شمال استان خبر داد.

سردار رضا شجاعی گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرز‌ها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حریم ایران اسلامی، مرزداران شمال استان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، طی یک عملیات به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان موادمخدر برای ورود به خاک کشور دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده مرزبانی استان در ادامه افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیر‌های تردد قاچاقچیان مشخص شد و مرزداران دلاور هنگ مرزی زابل در قالب چندین تیم پوششی و عملیاتی با استقرار کمین‌های هدفمند و اجرای طرح مهار، مناطق مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و موفق شدند، طی یک عملیات مقتدرانه محموله موادمخدر را کشف کنند.

سردار "شجاعی" بیان کرد: قاچاقچیان که قصد داشتند در فرصتی مناسب موادمخدر را وارد کشور کنند در این امر ناکام ماندند و با رها کردند محموله از محل متواری گردیدند و مرزداران موفق شدند، طی این عملیات مسلحانه با سوداگران مرگ، مقدار ۷۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه، را کشف کنند.

وی در پایان از همکاری خوب نهاد‌های امنیتی و اطلاعاتی و همچنین مرزنشینان عزیز با مجموعه مرزبانی و نقش مؤثر آنان در برقراری امنیت پایدار و کنترل مرز‌های سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.

برچسب ها: مرزبانی ، موادمخدر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار