دستگیری سوداگران مرگ و کشف حشیش در جکیگور

فرمانده هنگ مرزی جکیگور گفت: مرزداران در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری دو نفرقاچاقچی موادمخدر،  مقدار  ۱۲کیلو و ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش  را کشف و ضبط کنند.

 سرهنگ  علی‌اکبر نواب‌زاده گفت: در راستای برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر،  مرزداران این فرماندهی با اشراف اطلاعاتی از فعالیت تردد قاچاقچیان موادمخدر در منطقه مرزی مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی،  منطقه را در دستور کار قرار دادند.

 فرمانده هنگ مرزی جکیگور تصریح کرد: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی،  محل تردد قاچاقچیان موادمخدر مشخص گردید و مرزداران و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان،  در یک عملیات غافلگیرانه موفق شدند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و دستگیری دو نفرقاچاقچی موادمخدر،  مقدار  ۱۲کیلو ۴۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش  را کشف و ضبط نمایند.

 سرهنگ "نواب‌زاده" در پایان با تشکر از همکاری مرزنشینان و تلاش‌های مرزداران دلاور میهن اسلامی تصریح کرد:مرزداران هنگ مرزی جکیگور رصد لحظه به لحظه مرز‌های این کشور، اجازه سوء استفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  را نخواهند داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

     

   

برچسب ها: موادمخدر ، مرزبانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار