عطر ولایت در سفره‌های نیازمندان آذربایجان‌غربی

به مناسبت عید سعید غدیر خم، عطر ولایت در سفره‌های نیازمندان در مناطق کم برخوردار پیچید.

به مناسبت عید سعید غدیر خم، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان، اقدام به پخت و توزیع غذای نذری برای ۲۰۰۰ نفر در مناطق کم برخوردار استان کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد آذربایجان غربی، با بیان اینکه عید غدیر، عید ولایت و امامت حضرت علی (ع) و روزی برای ترویج فرهنگ ایثار و کمک به نیازمندان است افزود: در این طرح، ۲۰۰۰ پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های مساجد پخت و سپس در بین خانواده‌های نیازمند در مناطق کم برخوردار استان توزیع خواهد شد.

محسن رضایی، افزود: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان همواره در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی، اقدام به اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی می‌کنند که پخت و توزیع غذای نذری در عید غدیر یکی از این برنامه‌ها است.

وی افزود: این اقدام خداپسندانه در راستای اجرای طرح "چله خدمت" و با هدف ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و همچنین، کمک به نیازمندان در این ایام مبارک انجام می شود.

گفتنی است: غذا‌های پخت‌شده در این طرح، با رعایت کامل بهداشت و با استفاده از مواد اولیه مرغوب، توسط اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان تهیه و در مناطق کم‌برخوردار شامل محلات حاشیه‌نشین، روستا‌های محروم و مناطق زلزله‌زده توزیع خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.