اجرای ۸۰ عنوان برنامه در مساجد آذربایجان غربی به مناسبت دهه فجر

۸۰ عنوان برنامه از سوی کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجردر آذربایجان غربی اجرا می شود.

سرپرست کانون مساجد آذربایجان غربی در جلسه کمیته مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر استان با بیان اینکه ۸۰ عنوان برنامه از سوی کمیته مساجد ستاد گرامیداشت دهه فجر استان اجرا خواهد شد گفت: ۱۹ بهمن سال جاری  با حضور بیش از ۲ هزار دانش آموز جشن دهه هشتادی را در سالن دو هزار نفری خانه جوان در ارومیه برگزار خواهیم کرد و رونمایی از سرود عشق من ایران از برنامه های این جشن عمومی خواهد بود.
رضایی اظهار داشت ؛ اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز در این جشن بزرگ حضور خواهند داشت.

او با بیان اینکه تمامی برنامه ها با محوریت مسجد برگزار خواهد شد افزود: طرح هرمسجد یک ایستگاه انقلاب در ۴۴ مسجد استان نیز به مناسبت گرامیداشت ۴۴ مین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد که در قالب این طرح در ۴۴ مسجد فعال استان برنامه های متفاوتی اجرا می شود.
معاون امور فرهنگی تبلیغات اسلامی استان در این جلسه با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در ارتباط با نقش مساجد گفت: به تاکیید مقام معظم رهبری کارهای بزرگ باید پیوست فرهنگی مسجد داشته باشند و این نشان دهنده نقش بزرگ مسجد است.
حجت الاسلام اعتمادی با بیان اینکه بهترین بستر فرهنگی برای حل برخی مشکلات و برپایی جلسات متعدد مساجد است ،عنوان کرد: اثرات کرونا و تعطیلی مکان های مذهبی پیوند مردم و مسجد را سست کرد که دهه فجر بهترین فرصت برای پیوند دوباره مردم ،محله و مسجد است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.