استقبال چشمگیر یزدی‌ها از جشن بزرگ غدیر

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: ۱۵ هزار یزدی از برنامه‌های مختلف فرهنگی و جشن‌های عید غدیر در استان استقبال کردند.

مصطفی زارع‌زاده رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در حاشیه ویژه برنامه‌های شادمانه غدیر با بیان اینکه از ۳۱ خردادماه آغاز شده گفت: شادمانه غدیر تا امشب پنجم تیرماه ادامه دارد.

وی تصریح کرد: هدف از برگزاری این ویژه برنامه‌ها را ایجاد شور و نشاط در بین خانواده‌ها در این ایام مبارک خواند و گفت: هر چه به پایان شب‌های شادمانه غدیر نزدیک می‌شویم استقبال مردمی نیز گسترده‌تر می‌شود.

زارع‌زاده با بیان اینکه در شب‌های ابتدایی جشنواره پیش‌بینی جمعیت ۶ هزار نفر را داشتیم گفت:، اما در شب چهارم از این رویداد با توجه به اینکه پارکینگ‌های پیش‌بینی شده اطراف کاملا پر شد جمیعت پیش‌بینی ۱۵ هزار نفر است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد با اشاره به تصویب این احداث پردیس فرهنگی در شهر یزد افزود: در وهله اول یک نقشه جامعی فراهم شده است تا تمام تجمعات استان در این منطقه مستقر شود.

زارع‌زاده بیان کرد: مکانی که در این دور از جشن‌های بزرگ شهری برنامه‌ریزی و اجرا شد، از امتیازات بهتر و بیشتری نسبت به شادراه‌نور برخودار است، فضای پارکینگ در این محدوده به اندازه کافی فراهم است، بالای ۳۵ هزار مترمربع هزار متر وسعت این مجموعه بوده که با احتساب ۱۵ هزار مترمربع ظرفیت پارکینگ مدرسه خیریه و مجموعه نیروی انتظامی استان، مجموعا ۵۰ هزار متر مربع وسعت و پارکینگ در اختیار ما قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه با تأمین وسعت کافی تعداد غرفه‌ها نیز نسبتا افزایش یافت و محتوا‌های غرفه‌های ارتقا داشت افزود: در این جشن بزرگ مجموعه‌های مردمی، ادارات دولتی، سازمان انتقال خون، هلال احمر، آتش‌نشانی، نیروی انتظامی، اوقاف و ... در حال خدمت‌رسانی هستند.

معاون شهردار یزد تصریح کرد: این وسعت مجموعه باعث شد تا حجم سر ریز جمعیت در این محدود با توجه به وسعت مجموعه که شامل دو مساحت ده هزار متری است، جمعیت را پراکنده نموده و ازدحام جمعیت در یک فضای کوچک رخ ندهد.

زارع‌زاده در پاسخ به عدم وجود غرفه و خدمات کافی ویژه سالمندان گفت: هر چند محتوای لازم در غرفه‌های رویداد فراهم نشده است، اما برای ایجاد شور و نشاط در این قشر هر شب جمعی از سالمندان را از محل خانه سالمندان برای شرکت در رویداد می‌آوریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.