ایجاد شور و نشاط اجتماعی اصلی‌ترین هدف شادمانه غدیر

مدیر امور بانوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، از جمله برنامه‌های ارائه شده در شادمانه غدیر را در حوزه مهدویت و عفاف و حجاب عنوان کرد.

سمیه مرادی مدیر امور بانوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد در حاشیه شادمانه غدیر گفت: در این شادمانه و در حوزه امور بانوان قریب به ۳۰ غرفه در شش محور ازجمله: محفل دانایی، ایران قوی، ایستگاه تفکر، جواهرانه، دنیای چالش، زنان نقش آفرین و مهدویت در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: این غرفه‌ها در زمینه مهدویت و فروش لوازم عفاف و حجاب برپاشده است.

مرادی از غرفه هوش مصنوعی به منظور آگاه سازی و اطلاعات مربوط به این حوزه و کارکرد‌ها و پیشرفت‌های حاصل شده این عرصه یادآور شد.

مرادی گفت: غرفه جوانی جمعیت با عناوین ایران ۱۴۳۰، انتخاب باشما، شوق پروانگی، هرفرزند هدیه از بهشت، ثبت خادمی امیر المومنین و پیر میشی مثل پیری و پیرا نشیم، در حوزه فرزندآوری به ارائه محتوا می‌پردازد.

مدیر امور بانوان سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد افزود: در غرفه بانوی هنرمند یزدی اثر‌های هنری شامل نقاشی رنگ و روغن، نقاشی خط، طراحی چهره، و ویترای گالری از دختران هنرمند یزدی که در این عرصه‌ها توانمند هستند به نمایش گذاشته شده و همچنین به طور زنده نقش آفرینی می‌کنند.

مرادی هدف از برگزاری شادمانه را ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین مردم در ایام دهه امامت و ولایت عنوان کرد و گفت: با برگزاری مسابقات و پویش‌های مختلف سعی می‌کنیم طعم خوش برنده شدن را به شرکت کنندگان بچشانیم و امیدواریم بتوانیم در این ایام لحظات شادی را برایشان رقم بزنیم.

وی بازدید مسئولان استانی از این شادمانه را از دیگر برنامه‌ها عنوان کرد و گفت: خوشبختانه با استقبال پرشور مردم در چند روز گذشته و از شروع شادمانه شاهد بودیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.