مسئول ستاد جلیلی در خوزستان:

رعایت اصول اخلاقی جزو اولویت تشکیل ستاد‌ها است

کریمی تبار گفت: رعایت اصول اخلاقی و پرهیز از هر گونه بی احترامی و رعایت حقوق شهروندان جزو اولویت‌های تشکیل این ستاد‌ها در استان است.

کریم کریمی تبار مسئول ستاد جلیلی در خوزستان گفت: ستادهای مردمی و رسمی سعید جلیلی با عنوان «نامزد اصلح» در سراسر استان برپا شده است که بیشتر این ستادهای شهرستانی به شکل رسمی افتتاح شدند.

او افزود: این ستادها کاملا به شکل مردمی و با کمک های مردمی و هواداران این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اداره می‌شوند و این باعث شکل گیری شبکه از مومنان شده است.

آقای کریمی تبار با تاکید بر اینکه رعایت اصول اخلاقی و پرهیز از هر گونه بی احترامی و رعایت حقوق شهروندان جزو اولویت‌های تشکیل این ستادها در استان است گفت: به همه ستادها تاکید شده که در برگزاری نشست ها و مراسم ها حتماً با مسوولان مربوطه هماهنگ باشند.

مسئول ستاد جلیلی در خوزستان گفت: ستادهایی در عرصه های مختلف فعال شدند و ستادهای دانشجویی، رسانه، بانوان، فرهنگیان و اساتید، کارگری، فناوری، محیط زیست، خانواده شهدا، صنعت و انرژی، آب و برق، کشاورزی، هنر و ادب، سلامت و روستاییان و عشایر در حال راه اندازی است.

شورای نگهبان، اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه امسال  برگزار می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.