انفجار شدید گاز در شاهین‌دژ به ۳۰ ساختمان خسارت زد

مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌دژ گفت: انفجار شدید گاز در یکی از محلات این شهرستان به ۳۰ ساختمان مجاور خود خسارت وارد کرده است.

امیر اصلانی مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌دژ گفت: انفجار شدید سه‌شنبه شب به علت نشتی گاز در یک منزل مسکونی واقع در خیابان پروفسور هشترودی این شهرستان روی داده که موجب تخریب کامل آن شده است.

وی ادامه داد: به دلیل شدت انفجار ۲۴ منزل مسکونی و ۶ مغازه اطراف این حادثه دچار شکستگی شیشه و ترک خوردگی دیوار‌ها شد.

مسئول سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شاهین‌دژ ادامه داد: همچنین در این حادثه یک نفر نیز به شدت زخمی شده است.

اصلانی با بیان اینکه دلیل اصلی حادثه در دست بررسی است، در ادامه گفت: براساس شواهد نشتی گاز و سپس انفجار آن بر اثر جرقه موجب این حادثه شده است.

وی تاکید کرد: شهروندان باید هنگام استفاده از وسایل گازسوز احتیاط لازم را رعایت کنند و برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در شبانه‌روز تماس بگیرند.

شاهین‌دژ با ۹۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی قرار دارد.

هم‌اکنون این سازمان در شاهین‌دژ در قالب یک ایستگاه، ۱۰ نفر نیروی عملیاتی و با برخورداری از چهار دستگاه خودرو و یک آمبولانس فوت‌بر، عملیات امداد و نجات و اطفای حریق را انجام می‌دهد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۵ ۰۶ تير ۱۴۰۳
چندین بار تا حالا این پیام را گذاشتم و خواستار پیگیری بودم . بخاطر سیاست صداو سیما و نگاه مادی به تبلیغات دیگه آگهی‌هایی در مورد ایمنی گاز پخش نمیشه این حوادث هم تو کشور بشدت تکرار و افزایشی میشه و اخبار آن که بسیار هم ناراحت کنند هست را تو خبرگذاری ها داریم میبینیم . بهتر هست مدیران بازنگری تو سیاستهای پخش آگهی در صداو سیما داشته باشند چون آنها هم باید جوابگو این سیاست اشتباهشون باشند چون میشه از بسیاری از این حوادث جلو گیری کرد .با این فرمان جامعه مانند بمب ساعتی شده بعضی چیزها همیشه و همیشه باید تکرار داشته باشه. خواهشاً باشگاه خبرنگاران پیگیری کنید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۰۶ تير ۱۴۰۳
متأسفیم بابت خسارات به مردم .