مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر:

۳۵ زندانی غیر عمد استان بوشهر آزاد شدند

مدیرکل امور اجتماعی استانداری بوشهر از آزادی ۳۵ زندانی غیر عمد استان بوشهر به مناسبت عید غدیر خم خبرداد.

سید عباس موسوی نژاد در آیین آزادی زندانیان غیر عمد اظهار داشت: همزمان با عید سعید غدیر خم و به مناسبت هفته قوه قضاییه، ۳۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی در استان بوشهر آزاد شدند.

مدیر کل امور اجتماعی استانداری بوشهر خاطر نشان کرد: مجموع بدهی زندانیان مذکور، ۱۰۰ میلیارد تومان بود که مبالغی جمع آوری و پرداخت و مابقی نیز قسطی شد.

مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر نیز گفت: حبس‌زدایی به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های دستگاه قضائی در استان بوشهر محسوب می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: امروز با مشارکت خیرین، اعسار یا قسط‌بندی بدهی، ستاد دیه و گذشت شاکیان ۳۵ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی از زندان آزاد شدند.

وی اضافه کرد: این زندانیان ۱۰۰ میلیارد تومان بدهی داشتند که با پرداخت ۱۰ میلیارد تومان زمینه آزادی آنها و برگشت به آغوش گرم خانواده فراهم شد و ۹۰ میلیارد تومان دیگر از طریق آورده فرد زندانی، گذشت شاکیان و قسط‌بندی بدهی تأمین شد.

وی با اشاره به اینکه این برای دومین بار در سال جاری است که زندانیان جرایم غیرعمد مالی در استان بوشهر آزاد می‌شوند افزود: خیرین و ستاد دیه استان بوشهر در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی نقش مهمی دارند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر ادامه داد: در سال جاری تاکنون در مجموع ۶۹ زندانی جرایم غیرعمد مالی از زندان‌های استان بوشهر با مشارکت خیرین و ستاد دیه و گذشت شاکیان آزاد می‌شوند و این روند همچنان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.