آمادگی کامل پلیس برای برقراری امنیت انتخابات ریاست جمهوری

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی کامل پلیس برای برقراری امنیت انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت : تمام همکاران ما در بخش‌های مختلف برای حضور در این ماموریت مهم آماده هستند.

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فردا (جمعه - ۸ تیر) همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار خواهد شد و حضور پرشور و حداکثری مردم در این رویداد مهم ملی می‌تواند باعث افزایش اقتدار سیاسی کشور در مجامع جهانی و بین المللی شود.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب مدت هاست فعالیت تبلیغاتی خود را برای ترغیب مردم در راستای عدم مشارکت در این رویداد ملی آغاز کرده اند و با سیاه نمایی و دروغ گفتن قصد دارند حضور مردم را در این عرصه کم اهمیت و بی فایده نشان دهند.

سردار حاجیان افزود: مطمئنا این توطئه دشمنان همانند انتخابات گذشته و مناسبت‌های دیگر نقش برآب خواهد شد و ملت بزرگ و با بصیرت کشورمان با درک اهمیت موضوع حضوری قاطعانه و پرشور پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به فراهم شدن همه شرایط جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری اشاره کرد و گفت: متولیان امر پس از شهادت رئیس جمهور خدمتگزار حضرت آیت الله رئیسی به سرعت تمهیدات لازم را فراهم کرده و به یاری خداوند متعال همه چیز آماده برگزاری این رویداد مهم ملی است.

وی گفت: در این میان پلیس به عنوان متولی تامین نظم و امنیت در جامعه، مسئول مستقیم برقراری امنیت انتخابات است و برای این امر مهم در آمادگی ۱۰۰ درصدی به سر می‌برد.

سردار حاجیان گفت: تمام همکاران ما برای برقراری امنیت انتخابات در آمادگی کامل به سر برده و آموزش‌های لازم به آن‌ها داده شده است و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

رییس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به رصد فعالیت ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه از همان روز اول تبلیغات، گفت: رصد‌های صورت گرفته چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی همچنان و تا پایان کار رای گیری ادامه خواهد داشت.

وی از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه بداخلاقی انتخاباتی از سوی طرفداران نامزد‌های انتخابات خصوصا در زمان کار رای گیری، موضوع را به پلیس گزارش کنند و مطمئن باشند حتما رسیدگی لازم صورت خواهد گرفت.

سردار حاجیان با دعوت عموم مردم به حضور در انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، گفت: حضور حداکثری در کنار انتخابی اصلح و آگاهانه می‌تواند زمینه افزایش اقتدار بیشتر کشور و رشد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه را فراهم کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.