محدودیت‌های ترافیکی روز عید غدیرخم در کرمانشاه اعلام شد

رییس پلیس راهور شهرستان کرمانشاه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت برگزاری مراسم عید غدیر خم در روز سه‌شنبه پنجم تیرماه در شهر کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ حجت الله عزیزی رییس پلیس راهور شهرستان کرمانشاه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت برگزاری مراسم عید غدیر خم در روز سه‌شنبه پنجم تیرماه در شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: به این مناسبت از ساعت ۲ بامداد امشب تا پایان مراسم عید غدیر از تقاطع خیابان مدرس تا خیابان شورا با حفاظ بتنی مسدود خواهد شد.

وی افزود: تمام ورودی‌های این مسیر به صورت رفت و برگشت مسدود خواهد بود.

وی در خصوص پارکینگ شهرداری محل تجمع پزشکان شهر کرمانشاه نیز گفت: در داخل خود پارکینگ محدودیتی نداریم و شهروندان از سمت خیابان جوانشیر امکان دسترسی به این مکان را دارند.

به گفته وی ویژه برنامه عید سعید غدیر در شهر کرمانشاه از ساعت ۱۶ تا ۲۳ فردا سه شنبه پنجم تیرماه برگزار می‌شود.

ستاد مردمی میهمانی غدیر در نظر دارد ویژه برنامه‌ای را در روز سه‌شنبه پنجم تیرماه مصادف با روز عید سعید غدیر خم در شهر کرمانشاه برگزار کند.

در طول مسیر برگزاری مراسم که حدود ۲ کیلومتر می‌شود خانواده‌ها و گروه‌های مردمی می‌توانند اقدام به راه اندازی غرفه‌های متنوع کنند.

این مراسم از مسجد آیت الله بروجردی تا خیابان مدرس برگزار می‌شود و اختتامیه و آیین پایانی نیز در چهار راه مدرس برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.