اصفهان آماده برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری

سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی در استان اصفهان فردا برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مهیا شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان گفت: از ساعت ۸ صبح فردا فعالیت سه هزار و ۱۶۹ شعبه اخذ رأی در استان اصفهان برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری آغاز می‌شود که از این تعداد ۴۲۲ شعبه سیار و ۲ هزار و ۷۴۷ شعبه ثابت است.

مهدی سلیمانی با بیان اینکه ۳۶۹۵ شعبه اخذ رأی هم روستایی است افزود: تعداد واجدان شرایط شرکت در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری ۳ میلیون و ۷۷۰ هزار نفر است که از این تعداد ۱۷ هزار و ۲۰۰ نفر رای اولی هستند که برای اولین بار در بزرگترین مشارکت سیاسی نقش ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیش از ۴ میلیون تعرفه در استان بین فرمانداری‌ها توزیع شده گفت:در استان اصفهان بیش از ۹۰ هزار نفر بر اجرا، بازرسی، نظارت و امنیت انتخابات را بر عهده دارند.

سلیمانی افزود: ۵۶ هیئت اجرایی انتخابات در استان اصفهان در مرکز فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها و اقلیت‌های دینی مستقر می‌شوند.

مدیر کل ثبت احوال استان اصفهان هم گفت: مدارک برای اخذ رای فقط با کارت ملی هوشمند یا شناسنامه همانند انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

مجتبی یکتا منش افزود: تمام مراکز ثبت احوال فردا در روز انتخابات تا پایان وقت باز است و به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رییسی و همراهانش، بر اساس اصل یکصد و سی و یکم قانون اساسی و مواد ۳۸ و ۳۹ قانون انتخابات ریاست جمهوری وتبصره‌های ذیل آنها، ستاد انتخابات کشور برای برگزاری چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، کار خود را آغاز کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.