ایمانیه:

بن‌مایه وجود قوه قضاییه برقراری عدالت است

استاندار فارس گفت: اساس و بن‌مایه وجود قوه قضاییه برقراری عدالت و دفاع از مظلوم در مقابل ظلمِ ظالم است.

محمدهادی ایمانیه همزمان با سالروز شهادت مظلومانه آیت‌الله بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام خمینی (ره) به دست منافقین در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۰ و روز قوه قضاییه، با حضور در دادگستری استان فارس با مدیرکل دادگستری و دادستان مرکز استان فارس دیدار و گفتگو کرد.

استاندار فارس در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی، از رئیس جمهور فقید که مدتی در تصدی مسئولیت قوه قضاییه نیز مشغول به خدمت بوده‌اند، یاد کرد و افزود: اساس و بن‌مایه وجود قوه قضاییه برقراری عدالت و دفاع از مظلوم در مقابل ظلمِ ظالم است.

او افزود: رئیس جمهور شهید ما که در چهلمین روز شهادت ایشان با شهادت آیت‌الله بهشتی تقارن یافته نیز بر حمایت از محرومان و خدمت صادقانه و تلاش برای بهره‌مندی مردم از بهترین خدمات همواره تاکید داشت.

ایمانیه در ادامه با اشاره به وجود روابط حسنه مابین قوه مجریه و قوه قضائیه در سطوح عالی کشور، روابط مدیریت ارشد اجرایی استان و دستگاه قضایی استان را بسیار هماهنگ و هم‌راستا عنوان کرد و گفت: هم افزایی، هم‌کاری، وحدت و هم‌دلی موجود بین مدیریت اجرایی و مدیریت قضایی استان باعث شده تا بسیاری از گره‌های مزمن شده در فارس باز شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار