حضور در انتخابات هم حق است و هم تکلیف

رئیس کل دادگستری فارس گفت: حضور در انتخابات هم حق و هم تکلیف است.

 حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی صبح امروز همزمان با آغاز فرآیند رأی گیری چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری در حرم شاهچراغ (ع) رأی خود را به صندوق انداخت و در جمع خبرنگاران ضمن دعوت به حضور حداکثری و مشارکت در انتخابات، با بیان اینکه شرکت در انتخابات هم حق است هم تکلیف، افزود: امنیت کامل در تمام نقاط استان فارس برقرار است و انتخابات در کمال صحت، سلامت و امنیت در استان شروع شده است.

موسوی، میزان مشارکت در ساعات ابتدایی اخذ رأی در استان را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: هیچ اخلالی در روند رأی‌گیری در استان صورت نگرفته است و دستگاه‌ها همگی پای کار بوده‌اند.

رئیس کل دادگستری فارس اظهار کرد: گزارش‌هایی که از هیئت نظارت استان و دادگستری‌ها اخذ شده، نشان می‌دهد هیچ مشکل امنیتی وجود ندارد و همه امور با سهوت پیش می‌رود.

او تأکید کرد: مشارکت در انتخابات در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) بسیار جدی بود و از حوزه‌های دیگر هم که آمار گرفتیم همگی نشان از حضور پرشور در ساعات اولیه انتخابات دارد.

موسوی با بیان اینکه همه چیز برای حضور حداکثری در انتخابات فراهم است، از عموم مردم خواست تا مشارکت پرشوری در انتخابات داشته باشند تا رئیسی جمهوری با آراء قوی و بالا در مجامع جهانی داشته باشیم و نظام هم با پشتوانه بهتری بتواند خدمات خود را ارائه دهد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار