۵۰۰ نفر از اصحاب رسانه پای کار انعکاس انتخابات ریاست جمهوری در کردستان

به گفته رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات در کردستان حدود ۵۰۰ نفر خبرنگار، عکاس، تصویربردار و گزارشگر رسانه‌های مختلف، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را در استان در قالب خبر و عکس و فیلم پوشش می‌دهند.

 مصطفی مخدومی اظهار کرد: این تعداد از اهالی رسانه شاغل در خبرگزاری ها، نشریات فعال در کل استان و همچنین خبرنگاران، تصویربرداران و فیلمبرداران و عوامل فنی صداوسیمای کردستان این دوره از انتخابات ریاست جمهوری را پوشش می‌دهند.
وی اضافه کرد: برای خبرنگارانی که از سوی رسانه‌های آنها به استانداری استان معرفی شدند کارت صادر شده و به راحتی می‌توانند این رویداد سرنوشت ساز را پوشش دهند.
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات در کردستان با اشاره به اینکه فعالیت خبرنگاران و عکاسان و تصویربرداران هم از ساعت هشت امروز همزمان با آغاز رای گیری شروع شده است، افزود: اهالی رسانه یکی از اقشار تاثیرگذار در جذب و ترغیب مردم به حضور در پای صندوق‌های رای و معرفی نامزد‌های اصلح از سوی کارشناسان و صاحب نظران و فعالان سیاسی هستند.
مخدومی بیان کرد: اهالی رسانه در استان جریان سازی مطلوبی در راستای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و آگاه سازی و اطلاع رسانی به موقع و صحیح به مردم انجام داده اند و امروز هم انتظار می‌رود با همه توان خود هم، چون دوره‌های گذشته این رویداد تاثیرگذار را بخوبی اطلاع رسانی کنند.

برچسب ها: انتخابات ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار