مردم برای جلوگیری از تراکم جمعیتی اول وقت رای بدهند

فرماندار شادگان گفت: مردم به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی در اواخر وقت، در ساعات اولیه پای صندوق‌های اخذ رای حضور یابند.  

جمال صالح‌زاده فرماندار شادگان می گوید: تمامی مقدمات برای برگزاری انتخابات سالم در شهرستان شادگان فراهم شده و این شهرستان آماده حضور حداکثری مردم در شعب اخذ رای است.

او افزود: ۹۶ شعبه اخذ رای در شادگان و بخش مرکزی، ۲۴ شعبه در بخش خنافره و ۱۶ شعبه در شهر دارخوین به صورت ثابت و سیار برای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در این شهرستان تعیین شده است.

آقای صالح‌زاده با بیان اینکه امکانات لازم برای برگزاری باشکوه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری فراهم‌شده است، گفت: برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با مشارکت حداکثری مردم سرلوحه کار مجریان انتخابات در برگزاری انتخابات است.

فرماندار شادگان ادامه داد: اکنون تمام جریان‌های سیاسی دنیا در حال رصد کردن انتخابات ریاست جمهوری ایران هستند تا بدانند کدام جبهه ریاست جمهوری را برعهده می‌گیرد.

این قمام مسئول با بیان اینکه زمینه و شرایط برای حضور حداکثری مردم شادگان در این دوره از انتخابات کاملا فراهم است، اظهارکرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری هر کسی ایران، امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد و در پی حل مشکلات است، باید پای صندوق رای حضور یابد.

او افزود: بدون شک حضور مردم باعث یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان انقلاب است و اقشار مختلف مردم با درک صحیح و انقلابی در پای صندوق‌های رای گیری حضور پیدا خواهند کرد.

چهادرهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از شهادت ناگهانی رئیس جمهور و همراهان در سانحه سقوط بالگرد حامل وی و همراهانش امروز در حال برگزاری است.

بر اساس پیش بینی ها میزان مشارکت در این دوزه نسبت به دوره های قبلی رشد دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار