مشارکت بیش از ۲۲۰ هزار خوزستانی تا پیش از ظهر در انتخابات ریاست جمهوری

استاندار خوزستان گفت: مردم استان در این دور از انتخابات مشارکت بالایی دارند و تا پیش از ظهر بیش از ۲۲۰ هزار نفر در انتخابات شرکت کردند.

علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان پس از انداختن رای به صندوق اخذ در حسینه عاشقان ثارالله اهواز در جمع خبرنگاران گفت: مردم غیور و شهیدپرور استان از همان ساعات اولیه صبح به پای صندوق‌های رای آمده و به رغم گرمای شدید، حضور پررنگی داشته اند.

او افزود: ما به عنوان مجریان انتخابات همه آن چه که لازم بوده را فراهم کردیم که جا دارد از تمام دست اندرکاران تشکر کنم.

آقای حسینی محراب می‌گوید: تاکنون بیش از ۲۲۰ هزار خوزستانی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرده‌اند که به نظر می‌رسد تاپیش از پایان رای گیری، مشارکت باشکوه و بزرگی داشته باشیم.

استاندار خوزستان در بخش دیگری از این‌گفتگو افزود: هر نامزدی که منتخب مردم شد باید به برنامه‌ها و وعده‌های خود عمل کرده و در جهت پیشرفت کشور و امتداد راه شهید رییسی گام بردارد.

این مقام مسئول افزود: حضور در انتخابات برای تامین امنیت ملی کشور ضروری است لذا هر ایرانی وطن دوستی باید در این عرصه مهم شرکت کند.

مشارکت حداکثری در انتخابات، امنیت ملی را بیشتر می‌کند

استاندار خوزستان گفت: هر چقد حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد امنیت ملی ما تامین خواهد شد همچنین این حضور در اقتصاد بین المللی بسیار مهم است. قطعا اگر رییس جمهور آینده با آرای بیشتری منتخب شود با قدرت در مجامع بین المللی شرکت می‌کند.

او اضافه کرد: ۳ هزار و ۴۳۸ صندوق اخذ رای در استان مستقر بوده که از این تعداد ۸۹۷ صندوق سیار کار رای گیری در مناطق کوهستانی و عشایری را انجام می‌دهند.

حسینی محراب گفت: حدود ۷۰ هزار نفر مسئولیت برگزاری انتخابات در استان را برعهده دارند همچنین ۱۱ هزار نفر امنیت انتخابات را برقرار می‌کنند اگرچه تمامی دستگاه‌ها و ارگان‌ها در برگزاری انتخابات نقش دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار