مدیرعامل آتش‌نشانی تهران اعلام کرد:

آماده‌باش کامل آتش‌نشانی تهران در روز انتخابات

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از آماده‌باش کامل آتش‌نشانی در روز برگزاری انتخابات خبر داد.

قدرت‌الله محمدی، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران در حاشیه حضور در مسجد رسول سعادت آباد و شرکت در انتخابات گفت: همانطور که مشاهده می‌کنید جامعه بزرگ آتش‌نشانی تهران همانطور که در حوادث در کنار مردم است، در انتخابات نیز در کنار مردم و همپای مردم در این حماسه با شکوه حضور پیدا کردند. حضور در انتخابات وظیفه و حق مردم و همینطور نیرو‌های آتش‌نشانی است و ما همیشه در کنار مردم هستیم.

وی با اشاره به اقدامات آتش‌نشانی برای تامین ایمنی انتخابات نیز گفت: از طرفی دیگر آتش‌نشانان در ۱۳۸ ایستگاه آتش‌نشانی در سطح شهر تهران در آماده‌باش کامل هستند. علاوه بر آن در میادین اصلی و در شعب شلوغ و پرتجمع اخذ رای نیز نیرو‌های خود را مستقر کردیم و آتش‌نشانان با آماده‌باش کامل و تا زمان پایان رای گیری برای تامین ایمنی شهروندان حضور خواهند داشت.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تاکید بر اینکه حماسه امروز دشمنان ما را ناامید کرد و باعث شد که دشمنان ما به عقب برگردند، گفت: دشمنان در این ۵۰ روز تبلیغات زیادی کردند که مردم در پای صندوق رای حاضر نشوند، اما این حضور مردم دشمنان را متعجب و خشمگین کرد. من امیدوارم در نهایت هر فردی که از میان چهار نامزد انتخابات از صندوق‌ها بیرون می‌آید حل مشکلات مردم را دنبال کند.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار