تقوی: امیدوارم روند نزولی در تیم ملی والیبال را به روند صعودی تبدیل کنیم

رئیس فدراسیون والیبال در رابطه با مسائل مختلف صحبت‌هایی را بیان کرد.

میلاد تقوی رییس فدراسیون والیبال گفت: قبول داریم که والیبال نتیجه دلخواه مردم را به دست نیاورده است، اما این مربوط به سه ماه حضور ما یا یک سال گذشته نیست.

او ادامه داد: ما روند نزولی والیبال را در چند سال گذشته شاهد بودیم، قطعاً پتانسیل وجود دارد، اما نیاز به برنامه‌ریزی است، آن هم در شش ماه نمی‌شود.

وی افزود: ما تمام تلاش مان این است که روند نزولی تیم ملی را در طول یک سال آینده با حضور یک مربی و برنامه خوب و تشکیل تیم ملی ب به روند صعودی تبدیل کنیم، سرپرست تیم ملی نایب رئیس فدراسیون بوده است، او ضمانتی برای یک وام کرده بود ولی آن شخص قسط وام را پرداخت نکرده بود و سرپرست تیم ملی هم بدون اطلاع از این موضوع در فرودگاه دبی به مشکل خورد و الان هم درگیر مسائل حقوقی است.

تقوی ادامه داد: برآیند هفته سوم لیگ ملت‌ها نشان می‌دهد تصمیم ما درست بود. تمام تلاشمان این است که بعد از المپیک در فرصت کوتاهی مربی تیم ملی و برنامه‌های او مشخص شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۱۰ تير ۱۴۰۳
باید قبول کنیم نه تنها والیبال بلکه کل ورزش و اقتصاد مون داغون شده و وضعیتمون بدتر هم خواهد شد دولتی که چشمش دنبال جیب مردم باشه و سرمایه ملت رو تو بازار سرمایه غارت کردند توقع پیشرفت نداشته باشید
آخرین اخبار