ملت ایران دشمنان را مایوس خواهند کرد

فرمانده سپاه عاشورا گفت: مردم ایران اسلامی و آذربایجان شرقی با درک درست شرایط کشور امروز نیز حماسه‌ای دیگر خواهند آفرید و در امتداد بدرقه میلیونی شهدای سانحه هوایی دشمنان را مایوس خواهند کرد.

سردار عباسقلی زاده هنگام انداختن رای خود به صندوق گفت: امروز یکی از روز‌های مهم تاریخ سیاسی و اجتماعی ایران اسلامی است که امیدواریم آحاد مردم با حضور فعال و انتخاب فرد اصلح سرنوشت انقلاب اسلامی و کشور را به نحو احسن تعیین کنند. وی امنیت را بزرگترین نعمت الهی برای ایران اسلامی خواند و گفت: این امنیت در سایه خون شهدا حاصل شده است.

وی حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای را موجب عزت و اقتدار نظام اسلامی خواند و ادامه داد: خداوند را شاکریم که انقلاب اسلامی با رهبری مقتدرانه رهبر معظم انقلاب با درایت و شجاعت تمام مدیریت می‌شود و با حضور مردم سرنوشت نظام مقدس جمهوری اسلامی به خوبی تعیین می‌شود.

وی حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی را یکی از ویژگی‌های مهم ایران اسلامی عنوان کرد و با اعلان اینکه جمهوری اسلامی ایران اتکا به آرای مردم را اصل اساسی خود می‌داند، اظهار کرد: حضور فعالانه مردم در انتخابات تضمین کننده آینده کشور است.

سردار عباسقلی زاده با اشاره به اهمیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: محور بودن شهدای سانحه هوایی وجه تمایز مهم این دوره از انتخابات است.

وی با تاکید بر اینکه آرامش حاکم در ایران بعد از شهادت رئیس جمهور و هیات همراه دنیا را متعجب کرد، گفت: این آرامش ناشی از درک و فهم بالای مردم ایران اسلامی و مدیریت مقام معظم رهبری بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.